دسته‌بندی نشده

3 تکنولوژی جدید سینک ظرفشویی(برای فضای کوچک)

تکنولوژی سینک ظرفشویی09 یراق نما

 

سینک ظرفشویی، یکی از بخش های کارآمد آشپزخانه محسوب می شود. نوع و طراحی سینک ظرفشویی استفاده شده در یک آشپزخانه می تواند به زیبایی و مرتب بودن آن کمک کند. سینک های ظرفشویی، انواع و مدل های گوناگونی دارند. برای مثال، اندازه و گودی کاسه سینک، تعداد کاسه ها می­تواند متفاوت باشد. هرکدام از این مدل ها مناسب شرایط خاصی هستند. همچنین با توجه به نیاز، تکنولوژی سینک ظرفشویی به کار رفته در آن­ها می­تواند متفاوت باشد. برای مثال سینک های ظرفشویی با کاسه های بزرگ تر، برای افرادی مناسب است که نیاز به حجم و فضای بیشتری دارند.

 

1- تکنولوژی سینک ظرفشویی در کنار ماشین ظرفشویی

 

تکنولوژی سینک ظرفشویی یراق نما

طبیعتا هرچه فضای کمتری از آشپزخانه، برای اسباب و وسایل آن استفاده شود بهتر است. این تکنولوژی سینک ظرفشویی، کاملا برای آشپزخانه هایی با فضای کم مناسب است. با استفاده از این نوع  سینک ظرفشویی تمامی کارهایی که در آشپزخانه نیاز به آب دارند، یک جا انجام می شوند.

تکنولوژی سینک ظرفشویی 2 یراق نما

در این نوع تکنولوژی سینک ظرفشویی، از درب ماشین ظرفشویی می توان به عنوان صفحه ای برای خشک شدن ظروف استفاده کرد. البته نمی توان انتظار یک ماشین ظرفشویی کامل و بزرگ را  داشت. با این تکنولوژی سینک ظرفشویی، می توانید مانند قبل ظرف­های کثیف خود را درون سینک چیده ولی این­بار با فشردن تنها یک دکمه، آنها را بشویید!

2- تکنولوژی سینک چرخان

 

تکنولوژی سینک ظرفشویی چرخان یراق نما

آنچه در جدیدترین انواع تکنولوژی سینک ظرفشویی به آن  پرداخته می شود، مسائل مربوط به طراحی است. طراحان به دنبال ساخت سینک هایی هستند که برای تمامی سلیقه ها مناسب باشد. گذشته از آن، سینک هایی بیشتر کاربرد دارند که برای ظروف مختلف (به لحاظ حجم و تعداد) نیز قابل استفاده باشند.

این سینک ظرفشویی، با اینکه عملکردی مشابه با سینک ظرفشویی قبلی دارد، از طراحی متفاوتی برخوردار است. این سینک به دو قسمت تقسیم شده است که قابلیت چرخش دارند. یکی از این قسمت ها به  عنوان سینک ظرفشویی استفاده می­شود و قسمت دیگر ماشین ظرفشویی می باشد. البته برخی از افراد نیز طراحی به کار رفته در این تکنولوژی سینک ظرفشویی را به چالش می کشند. به عنوان مثال، اندازه کاسه ای که به عنوان ماشین ظرفشویی مورد استفاده قرار می گیرد، بسیار بزرگ تر از بخش سینک است. به هر حال می توان منتظر ماند و دید کمپانی های فعال در زمینه ارائه جدید ترین تکنولوژی سینک ظرفشویی در آینده چه می کنند. آیا قرار است طراحی­های جدیدتری ارئه دهند  یا ایرادات همین مدل­ها را برطرف کنند!

 

3- ترکیب تکنولوژی سینک با ماشین ظرفشویی و کابینت

 

تکنولوژی سینک ظرفشویی کابینتی1 یراق نما

تقریبا تمامی آشپزخانه ها یک ماشین ظرفشویی، یک سینک ظرفشویی و تعدادی کابینت و قفسه دارند. اما استفاده از مجموعه ای که هر سه اینها را درون خود جای داده است، در آشپزخانه ای با فضای محدود بهتر باشد.

شاید از این سینک بتوان به عنوان پیشرفته ترین تکنولوژی سینک ظرفشویی یاد کرد. زیرا این سینک ظرفشویی به گونه ای طراحی شده است که چنگک های مخصوصی روی آن نصب می شوند. این چنگک ها برای چیدن ظروف در ماشین ظرفشویی به کار برده می شوند. برای استفاده از ماشین ظرفشویی، سقف تعبیه شده در بالای مجموعه پایین می آید تا ماشین شروع به کار نماید! وقتی کار ماشین ظرفشویی تمام شد، قفسه های ظروف به سمت بالا کشیده شده و روی دیوار نصب می شوند. در واقع با استفاده از این سینک ظرفشویی، شما اصلا لازم نیست ظروف را جا به جا کرده و در کابینت ها قرار دهید.

تکنولوژی سینک ظرفشویی کابینتی 2 یراق نما

با توجه به مطالبی که ذکر شد، می توان فهمید نگرش طراحان تغییر کرده است. آنها به دنبال نوع آوری در طراحی های  تکنولوژی سینک ظرفشویی هستند که به صورت فشرده از فضا استفاده کند. از طرفی نیازهای کاربران را برطرف کرده و برای زندگی های مدرن امروزی مناسب باشند. کدام تکنولوژی سینک ظرفشویی بیش از همه نظر شما را به خود جلب کرد؟ آیا شما  موافق  طراحی های جدید در تکنولوژی­ سینک ظرفشویی هستید و یا فکر می­کنید بی فایده هستند؟ نظرات خود را با ما در بخش نظرات سایت یراق نما در میان بگذارید.
همچنین در سایت یراق نما می توانید اقدام به خرید محصولاتی چون گاز رومیزی، هود، سینک ظرفشویی، اکسسوری کابینت و… نمایید.برای مشاوره با کارشناسان یراق نما تماس بگیرید یا با مراجعه به سایت به صورت آنلاین خرید کنید.

سینک ظرفشویی یاق نما

۱ دیدگاه در “3 تکنولوژی جدید سینک ظرفشویی(برای فضای کوچک)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *