سطل زباله کابینتی

چگونه از فضای های خالی آشپزخانه خود استفاده کنید/کابینت آشپزخانه

راهنمای خرید گاز رومیزی1 یراق نما

کابینت آشپزخانه
استفاده از تمامی فضای آشپزخانه ، بخصوص آشپزخانه‌های کوچک بسیار مهم است.
اگر آشپزخانه کوچکی دارید، کابینت‌های کمی دارید، یا حتی آشپزخانه بزرگی دارید ولی وسایل شما زیاد است این مقاله مناسب شما است زیرا می‌خواهیم استفاده درست از فضاهای خالی آشپزخانه بخصوص فضای بین کابینت‌ها را بررسی کنیم پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

اولین قدم نصب لوله نگهدارنده

اولین کاری که شما باید انجام دهید نصب لوله نگهدارنده بین فضای کابینت‌های دیواری و کابینت‌های زمینی است.
زیرا در این فضا می‌توانید به کمک اکسسوری آشپزخانه به محیط نظم ببخشید. ابتدا باید میله‌ای با قطر و طول مناسب برای آشپزخانه خود انتخاب کنید.

100 تا 150 سانتی متر طول مناسبی برای خرید میله است. سپس آن را بین کابینت‌های خود نصب کنید. نکته مهم این است که میله باید نزدیک به کابینت‌های دیواری نصب شود. پس از نصب باید اکسسوری‌های مورد نیاز خود را تهیه کنید. در ادامه به معرفی این اکسسوری‌ها می‌پردازیم.

جا قاشقی آویز/اکسسوری کابینت آشپزخانه

جا قاشقی برای هر آشپزخانه‌ای ضروری است. جا قاشقی آویز کار شما را بسیار راحت می‌کند و به آشپزخانه شما نظم می‌بخشد. بهتر است جاقاشقی را دربالای سینک و از لوله نگهدارنده آویز کنید تا پس از شستن قاشق چنگال‌ها آنها را در جا قاشقی بگذارید تا خشک شوند.

جا قاشق و جا اسکاچ AS919

اکسسوری کابینت /جا اسکاچی آویز

همیشه مایع ظرفشویی و اسکاچ در نزدیکی سینک قرار می‌گیرد. اگر جای مناسبی برای اسکاچ و مایع نداشته باشید آشپزخانه شما بسیار نامنظم و کثیف دیده می‌شود. با خرید یک جا اسکاچی و آویز کردن آن در نزدیک سینک به آشپزخانه خود نظم ببخشید.

جا اسکاچی AS921

جا بشقابی

اگر آبچکان بالای سینک شما کوچک است یا کافی نیست و علاقه‌ای به استفاده از آبچکان رومیزی ندارید می‌توانید از جا بشقابی آویز استفاده کنید تا در مواقعی که مهمان دارید به راحتی ظروف خود را شسته و در آبچکان جا کنید.

سینی آویز/اکسسوری کابینت

سینی ‌ها همیشه جاگیر هستند. پس از شستن نیز به راحتی در آبچکان جا نمی‌شوند. با خریدن یک سینی آویز یا غش گیر سینی آشپزخانه خود را مرتب کنید. در این صورت جای مناسبی برای سینی‌های خود دارید و دسترسی به آنها ساده‌تر خواهد بود.

جا سینی آویز و غش گیر سینی مدل A216

جا لیوانی آویز

جالیوانی آویز یکی از ضروریات هر آشپزخانه‌ای است. در طول روز برای خوردن چای، آب، آبمیوه و … از لیوان به دفعات استفاده می‌شود. لیوان‌ها پس از هر شستشو برای اینکه سریع خشک شوند باید آویز شوند. به علاوه به کمک یک جا لیوانی آویز به راحتی به لیوان دسترسی خواهید داشت.

جا لیوانی AS922

جا ادویه آویز

می‌توانید در بالای اجاق گازتان یک جا ادویه آویز نصب کنید تا ادویه‌هایی مانند نمک، فلفل، زردچوبه و … که بسیار پر استفاده نیز هستند همیشه و به راحتی در دسترستان باشند. در اینصورت لذت آشپزی با حفظ نظم و دسترسی آسان دوچندان خواهد شد.

سبد جا ادویه آویز ادلان مدل A210

جای دستمال آویز

می‌توانید برای آویز کردن دستمال کاغذی یا دستمال حوله‌ای نیز در آشپزخانه اکسسوری خریداری کنید تا به راحتی به دستمال در هنگام تهیه غذا یا بعد از شستن ظروف دسترسی داشته باشید.

سایر محصولات

محصولات مختلف دیگری نیز برای نظم بخشیدن و استفاده بهینه از فضای آشپزخانه وجود دارد که در فروشگاه یراق نما و در بخش اکسسوری کمد و کابینت می‌توانید مشاهده کنید. خوبی این محصولات امکان نصب آسان و جابه جایی آسانتر است. به علاوه هر زمان خواستید می‌توانید آنها را بردارید و درون کابینت بگذارید.

سخن آخر

امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد و بتوانید به راحتی به کمک محصولاتی که معرفی کردیم فضای آشپزخانه خود را متحول کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *