دسته‌بندی نشده

قیمت گاز رومیزی!

قیمت گاز رومیزی یراق نما

 

بررسی قیمت گاز رومیزی 🙂

یکی از مهمترین لوازم آشپزخانه برای هر کد بانویی اجاق گاز است. در این میان خرید گاز رومیزی یا گاز صفحه ای چندین سال است که رواج پیدا کرده است. گازهای رومیزی بسیار شکیل و زیبا هستند و تنها بخش کوچکی از آشپرخانه های کوچک امروزی را اشغال می کنند. تنوع وسیع در مدل ها و طراحی گازهای رومیزی و مسئله قیمت گاز رومیزی همواره ذهن خریداران لوازم خانگی را مشغول می نماید. امروزه بهترین راه برای انتخاب درست و صحیح، گشت و گذار در فروشگاه های اینترنتی است. در ادامه توضیحاتی در زمینه یکی از بزرگترین چالش های خرید گاز رومیزی یعنی قیمت گاز رومیزی و عوامل تاثیر گذار بر آن ذکر می گردد. در سایت یراق نما انواع و قیمت گاز رومیزی در دسترس همگان قرار گرفته است.

 

مزایای گاز رومیزی

مهمترین مزیت استفاده از گاز رومیزی تناسب قیمت گاز رومیزی و کم حجم بودن آن است که در فضاهای کوچک می تواند بهترین گزینه باشد. علاوه بر این، زیبایی و شکیل بودن گازهای رومیزی با انواع طرح ها و مدل ها تمام سلیقه ها را پوشش داده است. تناسب گازهای رومیزی با انواع کابینت ها و سایر لوازم آشپزخانه یکی از علل استفاده روز افزون از آن ها می باشد. یکی دیگر از مزایای قابل توجه گازهای رومیزی دارا بودن سیستم های ترموکوپل مطابق با آخرین کیفیت و استانداردهای جهانی است که در صورت خاموشی ناگهانی شعله، جریان گاز نیز به صورت اتوماتیک قطع می شود که بر قیمت گاز رومیزی موثر است. اخیرا در ساخت گازهای رومیزی از قطعات ساخته شده در کشورهای تراز اول در صنعت تولید تجهیزات اجاق گاز استفاده شده است. گازهای رومیزی با دارا بودن توان پایین، از نظر مصرف برق و انرژی نسبت به اجاق گاز های مبله به صرفه تر هستند. از نظر کیفی، جنس بدنه گازهای رومیزی ممکن است از دو نوع استیل ضد لک و مقاوم به حرارت بالا و یا شیشه نشکن و ضد خش باشد. نوع سنسورهای مورد استفاده در گاز های رومیزی از نوع دیجیتال و اتوماتیک است. در مدل های بسیار جدید و مدرن، شعله ای مجزا تعبیه شده است که می توان در محل های مختلف و مناسب پخت و پز نمود. قیمت گاز رومیزی نسبت به انواع اجاق گازهای مبله صرفه اقتصادی بیشتری دارد.

 

انواع قیمت گاز رومیزی 2 در سایت یراق نما

 

انواع گازهای رومیزی

یکی از دلایل علاقه روز افزون مشتریان به خرید این نوع از گازها، تنوع زیاد و تناسب قیمت گاز رومیزی است. گازهای رومیزی به دو دسته گازی و برقی تقسسیم بندی می شوند. هر کدام از این دسته دارای مدل های شیشه ای، استیل، استیل-شیشه ای و سرامیکی می باشند.

گازهای رومیزی استیل: همواره گازهای رومیزی استیل به دلیل جنس بدنه محبوبیت بیشتری در نظر مصرف کنندگان دارند. این گازهای رومیزی دوام و ماندگاری بالایی دارند. گازهای رومیزی استیل در دو نوع ساده و آجدار در بازار موجود هستند که نوع استیل ساده به دلیل سهولت بیشتر در نظافت مورد توجه بیشتری واقع شده است. قیمت گاز رومیزی استیل ساخت داخل کشور نسبت به نمونه خارجی آن مناسب تر است.

گازهای رومیزی استیل-شیشه ای: این نوع از گازهای رومیزی تلفیقی از شیشه و استیل هستند، نمای شیشه ای این نوع گازها علاوه بر داشتن ظاهر زیبای شیشه ای، به راحتی تمیز می شوند. لبه های ساخته شده از جنس استیل مقاومت بالایی را در برابر انواع آسیب ها ایجاد می کنند.

گازهای رومیزی شیشه ای: در ساخت گازهای رومیزی شیشه ای از شیشه نشکن استفاده می شود که مقاومت و ضربه پذیری بالایی دارد و توان تحمل حرارت های بسیار بالا را دارا می باشد که در طول زمان دچار ترک خوردگی و یا شکستگی نمی شوند. سطح شیشه ای و صیقلی این نوع از گازهای رومیزی موجب سهولت در نظافت و چسبندگی کمتر مواد غذایی می گردد. جنس شیشه به کار رفته در ساخت این نوع گاز ها می تواند قیمت گاز رومیزی شیشه ای را تحت تاثیر قرار دهد، لذا در انتخاب این نوع حتما باید به جنس شیشه توجه کافی شود.

گازهای رومیزی سرامیکی: این نوع از گازها که با نام گاز صفحه سرامیکی هم در بازار شناخته می شوند، نسل جدید و مدرن گازهای رومیزی برقی می باشند. در مناطقی که دسترسی به منبع انرژی به جز برق وجود ندارد و همچنین در پاسخ به نیاز بازار که خواهان گازهای برقی لوکس و زیباتر بوده است، موجب تولید و عرضه گاز رومیزی سرامیکی شده است. نظافت بسیار آسان و سهولت در کاربری این گازها و طراحی متفاوت و ظاهر خاص آن از ویژگی های این نوع گازهای رومیزی است. قیمت گازهای رومیزی سرامیکی به نسبت سایر گازهای رومیزی بالاتر است.

 

انواع قیمت گاز رومیزی سایت یراق نما

 

عوامل موثر بر قیمت گاز رومیزی

قیمت گاز رومیزی از محدوده ۵۰۰ هزار تومان شروع شده و بر اساس کیفیت، برند، مدل و طرح و رنگ افزایش می یابد. یکی از نکات بسیار مهم و تاثیر گذار در قیمت گاز رومیزی تعداد شعله موجود در گاز رومیزی است. باالتبع با افزایش تعداد شعله، قیمت گاز رومیزی نیز افزایش می یابد. از انواع تک شعله و دو شعله می توان در فضاهای کوچک استفاده کرد ولی در منازل معمولا بهتر است که از انواع پنج شعله استفاده کرد. اگر بخواهید یک گاز رومیزی را با چندین شعله انتخاب نمایید، اجاق گاز رومیزی که در آن فاصله بین شعله ها استاندارد باشد را انتخاب نمایید که موجب می شود در حین پخت و پز دچار مشکل نشوید. حتی بهتر است در انتخاب گاز رومیزی مورد نظر خود به سایز شعله هم توجه نمایید.

گرید مصرف انرژی یکی از نکات مورد توجه مصرف کنندگان در قیمت گاز رومیزی است. گازهای رومیزی با مصرف انرژی A شما را در امر صرفه جویی یاری می نماید. قیمت گاز رومیزی دارای برچسب انرژی A به مراتب بالاتر است ولی در طول زمان می تواند جبران هزینه اضافی را داشته باشد.

جنس صفحه در گاز رومیزی از موارد تعیین کننده قیمت گاز رومیزی است. به طور کلی ترجیح افراد بر این است که جنس صفحه از مقاومت بالایی برخوردار بوده و در طول زمان دچار تغییر و آسیب دیدگی نگردد. بهتر است که گازهای رومیزی شیشه ای سکوریت شده و جنس استیل بهتر است که ضد خش و ضد زنگ باشد. به منظور تضمین قدرت و زیبایی، شما می توانید انتخاب گاز رومیزی سرامیکی را در اولویت خرید خود قرار دهید. قیمت گاز رومیزی از نوع سرامیکی معمولا بالاتر است ولی به دلیل استحکام بالا و مدرن بودن انتخاب بسیاری از خریداران می باشد. از نظر نظافت، گازهای رومیزی شیشه ای به مراتب بهتر از سایر گازهای رومیزی تمیز می شوند. گاز های رومیزی استیل معمولا گرد و خاک، لکه ها و کثیفی ها را خیلی دیر نشان می هند و نیازی به تمیز کردن هر روزه ندارند و برای خانواده های پرجمعیت مناسب ترند. قیمت گاز رومیزی از نوع استیل نسبت به سایر گازهای رومیزی متعادل تر است.

 

انواع قیمت گاز رومیزی - یراق نما

 

نمای ظاهری نیز از عواملی است که می تواند به نوبه خود در قیمت گاز رومیزی موثر واقع شود. طراحی های شکیل و مدرن امروزی هارمونی زیبایی با فضای آشپزخانه و رنگ کابینت ها ایجاد می کنند و می توانند موجب افزایش قیمت گاز رومیزی گردند.

خاصیت ووک: قرارگیری یک سوزن اضافی روی شعله پلوپز منجر به دوحالته شدن شعله پلوپز می گردد. با قرارگیری خاصیت ووک قیمت گاز رومیزی زیاد می گردد.

شعله برقی یا گازی: قیمت گاز رومیزی برقی نسبت به انواع مدل های گازی بسته به کیفیت و برند در درجه های بالاتری قرار دارد. گاز رومیزی برقی از نظر کیفیت و امنیت و زیبایی نسبت به مدل های گازی به مرور در حال رواج هستند. از ویژگی های مثبت و موثر در قیمت گاز رومیزی برقی نصب سریع و اتصال آسان آن است. به طور کلی، مدل هایی با شعله های گازی به دلیل قیمت پایین گاز شهری در ایران متداول تر هستند. این نوع گازهای رومیزی سریعا حرارت می گیرند و نیازی به گرم شدن ندارند، مخصوصا زمانیکه نیاز به تهیه سریع وعده غذایی دارید.

لوازم جانبی: بسیاری از گازهای رومیزی امروزی سیستم نورپردازی بی نظیری دارند که بر بروی قیمت گاز رومیزی بی تاثیر نیست. تولید کنندگان برتر، آپشن های شگفت انگیزی را برای ایجاد یک سیستم مدرن و شیک و فضای کاری لذت بخش و کارآمد ارائه می دهند. برندهای برتر دارای تنوع زیادی در طرح و رنگ می­باشند که مطابق با سلیقه کدبانوهای ایرانی است. با افزوده شدن هریک از آپشن ها، طبعا قیمت گاز رومیزی افزایش خواهد یافت.

به طور کلی در انتخاب گاز رومیزی باید به نکاتی از قبیل فضای قرارگیری گاز رومیزی، نوع کارایی، جنس، طرح و قیمت گاز رومیزی توجه شود. به منظور رفاه حال خریداران محترم، سایت یراق نما به صورت شبانه روزی در حال فعالیت در این زمینه می باشد. مشتریان عزیز می توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی یراق نما، لیست قیمت گاز رومیزی را مشاهده نمایند و به راحتی سفارش خود را ثبت نمایند. یراق نما به صورت مداوم آماده دریافت سفارش، فروش و ارسال انواع گازهای رومیزی می باشد. لیست قیمت گاز رومیزی در سایت یراق نما به صورت مداوم به روز رسانی می شود و مشتریان می توانند قیمت گاز رومیزی را با انتخاب کالای مورد نظر خود مشاهده نموده و پس از ثبت سفارش، به صورت اینترنتی خریداری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *