دسته‌بندی نشده

کاربرد سطل زباله کابینتی درآشپزخانه

سطل زباله داخل کابینت

راهنمای خرید سطل زباله کابینتی در آشپزخانه

داشتن محیطی سالم و بهداشتی همیشه دغدغه ی بشریت بوده است،و همه ی افراد خواهان آن هستند که محیطی که در آن زندگی می کنند، پاکیزه باشد تا از ورود میکروب ها و بیماری های مختلف جلوگیری کنند.
همان طور که می دانید آشپزخانه ی هر خانه، جزء مهم ترین مکان های یک خانه می باشد.
شما در آشپزخانه ی یک خانه فعالیت هایی مانند آشپزی، شست و شو و… را انجام می‌دهید و قطعا تمیز بودن این مکان اهمیت بسیار فراوانی در بهداشت وسلامت خانواده ی شما دارد.
سطل زباله کابینتی وسیله ای است که شما با کمک آن، زباله های خودرا جمع آوری کرده تا محیط سالمی داشته باشید. به همین علت وجود سطل زباله درون هر آشپزخانه ای امری ضروری و است

سطل زباله کابینت

امروزه سطل های زباله ای تحت عنوان سطل زباله داخل کابینتی به وجود آمده است. این سطل ها مزیت های بیش‌تری نسبت به سطل های معمولی داشته و امروزه تعداد طرفداران این وسیله بسیار زیادسده است.
علت این امر را می‌توان از آن جهت دانست که:این سطل ها داخل کابینت قرار می‌گیرند و فضای کمی را اشغال می کنند به همین علت کسانی که آشپزخانه ی کوچک دارند این سطل ها انتخابی مناسب برای آن ها است.
از طرف دیگر این نوع سطل ها اصولا دارای دو مخزن می باشد وشما از این طریق می توانید به راحتی زباله های تر و خشک را از یک دیگر سوا کنید.

در ادامه به توضیح در مورد نمونه هایی از این سطل ها می پردازیم.
اگر شما قصد خرید سطل زباله زیر سینکی را دارید بهتر است که نمونه هایی از آن را بشناسید.

سطل زباله زیر سینکی دو مخزنه 815
اصولا سطل های زیر سینکی درقسمت فوقانی خود دارای چهار چوب می باشند اما در این میان، این مدل از سطل های زباله این چوب هارا در قسمت فوقانی خود ندارند و این امر سبب شده است که در آمدن و بیرون رفتن این سطل ها بسیار آسان تر از سایر سطل های زیر سینکی باشد.
این سطل ها تنها در رنگ طوسی موجود است و از جمله اجزاء سازنده آن می‌توان بخش فلزی، درب و مخزن پلاستیکی را نام برد.
جهت مشاهده آموزش نصب سطل زباله کابنت  روی لینک زیر کلیک کنید.

اموزش نصب سطل زباله کابینتی توسط فروشگاه یراق نما

 


نکته ی جالب این نوع از سطل ها آن است که متریال با کیفیت در همه نوع آن ها وجود دارد و این خود نکته ای بسیار مثبت به شمار می رود. از دیگر مزیت هایی که این نوع سطل ها برخوردارهستند می‌توان به شفافیت آن ها، استیل با کیفیت، بدنه ی ضد آب و.. اشاره کرد

ریل های یک سطل زباله ی زیر کابینتی جزء مهم ترین اجزاء سازنده ی یک سطل است. علت این امر را می‌توان ناشی از آن دانست که ریل های یک سطل زباله در اصل پایه ی یک سطل است و وزن سطل را تحمل می کند و همین طور وظیفه ی رفت وآمد سطل به داخل و بیرون از سینک دارد.

سطل آشغال کابینت

از این جهت ریل هایی که در زیر سطل ها قرار می گیرند باید دارای جنسی عالی بوده واز کیفیت بالایی برخوردار باشد. ریل هایی که در زیر این مدل از سطل های زیر سینکی قرار گرفته اند جنس هایی بسیار عالی دارند همچنین نوع ریل هایی که در این مدل به کار گرفته شده است به صورت ساچمه ای است.

مزیت های دومخزنه بودن سطل های زباله ی زیر سینکی

زمانی که سطل زباله ای دارای دومخزن است این امر برای شما نکته ای مثبت به شمار می رود. همان‌طور که می‌دانید امروزه جامعه بشری با مشکل بزرگی به نام آلودگی مواجه است و وظیفه ی هر انسانی آن است که به اندازه ای در بهبود این وضعیت نقشی سودمند داشته باشد.
سطل هایی که دارای دومخزن هستند این امکان را به شما می دهند که زباله های خشک وتر را از هم جدا کرده و در بازیافت زباله ها کمکی بزرگ به کارگران شهرداری کرده باشید.

نکته ای که قبل از خرید سطل های زیر سینکی باید رعایت کنید آن است که فضای خالی درون کابینت خودرا به خوبی اندازه گیری کنید تا با مشکلی مانند بزرگی سطل و جانشدن آن در زیرسینک مواجه نشوید.
سطل زباله دومخزنه داخل کابینت

همان‌طور که می‌دانید درون کابینتی که زیر سینک واقع شده است ممکن است وسیله ی تسویه ی آب وجود داشته باشد و این وسیله خود جای بسیار زیادی را درون کابینت اشغال می کند.
پس اگر این وسیله را درون کابینت خود دارید به شما پیشنهاد می کنیم قبل از خرید سطل های زباله ی زیر سینکی حتما دقیق اندازه ی فضای خالی درون کابینت را اندازه گیری کنید و براساس آن اقدام به خرید سطلی در سایز مناسب کنید.
خوشبختانه برند هایی که به تولید این نوع سطل ها پرداخته اند اصولا این نوع از سطل هارا در سایز های مختلف تولید می کنند تا کسی در هنگام خرید با مشکلی مواجه نشود.
حال در این قسمت می‌خواهیم نمونه ای ازبرند های سطل های زیر سینکی را مورد نقد قرار دهیم و قیمت سطل های تولید شده توسط این برند را برایتان بگوییم.
شرکتی که به تولید این نوع سطل ها می می پردازد همان طور که از نام این سطل ها مشخص است شرکت فراسازان است.
این شرکت در ایران فعالیت کرده و سطل هایی که هرساله تولید می‌کند دارای کیفیت بسیار بالایی هستند.

ویژگی های سطل زیر سینکی فراسازان

این نوع سطل ها دارای یک رنگ می باشند وآن هم توسی است. ارتفاع مخزن این سطل ها 33وعرض آن 26است.

هچنین دارای عمق 24.5 است. بدنه ی این سطل از پلاستیک فشرده ساخته شده است و دارای جنسی بسیار عالی است.سطل زباله فراسازان

نکته ی جالبی که در مورد این نوع سطل ها وجود دارد آن است که این سطل ها بخاطر داشتن درب مخصوص از ورود بوی بد به بیرون از خانه جلوگیری می کنند.
همچنین روش نوینی که برای رنگ آمیزی این نوع سطل ها به کار رفته است، روشی بسیار عالی است که موجب می شود رنگ این سطل ها ثابت مانده و با شست و شو و گذشتن مدتی، رنگ خودرا از دست ندهد.
نکته ی دیگری که در مورد این سطل زباله کابینتی وجود دارد، ریل های بسیار عالی است که زیر این سطل ها قرار دارد وچون از ساچمه ساخته شده است، بسیار روان بوده و شما برای بیرون کشیدن با مشکلی مواجه نمی شوید.
از طرف دیگر نصب این سطل ها به قدری آسان است که شما حتی خودتان هم بدون کمک نصاب می توانید سطل را نصب کرده و ازآن لذت ببرید.

فروشگاه اینترنتی یراق نما سعی برآن دارد تا با معرفی بهترین برند های ایرانی وخارجی انواع سطل زباله داخل کابینتی  بتواند راهنمای خوبی جهت آشنایی بهتر مشتریان گرامی باشد.

 

۱ دیدگاه در “کاربرد سطل زباله کابینتی درآشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *