هود

راهنمای خرید هود آشپزخانه

هود شومینه بیمکث b2048u

انواع هود آشپزخانه

هود آشپزخانه
با توجه به شکل ظاهری ونوع جنس بدنه آنها دارای تقسیم بندی گوناگونی است.یکی از این گروهها هود های کتابی یا تخت هستند.این مدل هود دارای دو موتور میباشند وشکل ظاهری آنها یا سفید هستند یا استیل.البته نوع رنگی آنها هم بنا به سفارش مشتری تولید میشود. که کمی هزینه بر است.
از جمله مزایای این هود نیاز به فضای کمی در اشپزخانه دارد.معمولا در زیر کابینت قرار میگیرد. وظاهری ساده دارندو از معایب آنها این است که دارای صدای بسیار زیادی نسبت به سایر هودها دارند.

هود آشپزخانه کن

هود های شومینه ای:

هود شومینه ای به خاطر شکل ظاهری شومینه ای که دارند. به این نام معروف هستند.این هودها دارای بدنه فلزی استیل وشیشه میباشند. که از نظر ظاهری نسبت به هودهای کتابی زیباتر هستند.وامکانات جانبی بیشتری دارند ازجمله اینکه این هودها اکثرا دارای سیستم کنترل از راه دور هستند.همچنین دارای یک موتور قوی در ۴ دور میباشند.صدای موتور این هود ها خیلی کمتر از هودهای تخت میباشد.

قیمت هود آشپزخانه

هودهای مورب :

این مدل هودها بصورت عمودی یا مورب در کابینت آشپزخانه نصب میشود .به همین دلیل به آنها هودهای مورب گفته میشود.نمای ظاهری این مدل از هودهای آشپزخانه بسیار زیباتر وقشنگ تر از مدلهلی دیگر میباشد.
جنس بدنه این هودها ازشیشه سکوریت نشکن میباشد.دارای رنگهای مشکی وسفید است.کارای فنی این هودها تقریبا با نوع شومینه ای یکی است .این مدل هود مشتریان بیشتری دارند. ومیشه گفت به نوعی امروزی تر وجدیدتر هستند.ونسبت به سایر مدلهای هودآشپزخانه از تنوع بیشتری برخور داراست

هود اخوان

هود آشپزخانه اخوان مورب H32-TS مشکی

هودهای مخفی :

هود مخفی در داخل چارچوب کابینت قرار میگیرند ونمای ظاهری هود اصلا دیده نمیشود.به همین خاطر به هود های مخفی معروف هستند.این مدل هودها از لحاظ امکانات فنی مانند هودهای مورب هستند. از لحاظ رنگ هم دو نوع سفید ومشکی هستند.

خرید هود مخفی

هود آشپزخانه اخوان مخفی H64-TB استیل

خرید هود از بین این همه مدلهای مختلف یک فرایند سلیقه ای محسوب میشود.مشتریان با توجه به فضای کابینت آشپزخانه خودوهمچنین با توجه به رنگبندی لوازم خانگی خود در آشپزخانه یکی از انواع این مدلها را انتخاب میکنند.اکثر هودها بدون در نظر گرفتن برندشان در واقع یک کارایی مهم دارند آن هم این است که بو وحرارت ایجاد شده از پخت وپز را به فضای بیرون خانه هدایت نماید.

شمامیتوانید از فروشگاه اینترنتی یراق نما که نمایندگی فروش اکثر شرکت های ایرانی وخارجی میباشد با خیالی آسوده ومطمئن خرید نمایید این فروشگاه اینترنتی دارای نماد اعتماد است.

انواع برند هود های شومینه ای وهود مورب ومخفی توکار در بازار بسیار زیاد هستند. اما معروفترین این هودها شامل این برندها میباهود استیل البرزشند.هود داتیس

هود اخوانمحصولات شرکت کنهود لتو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *