دسته‌بندی نشده

نقد و بررسی شیرآلات راسان مدل اکتاو

شیرآلات راسان مدل اکتاو

در مقاله‌ای به نام بررسی شیرآلات راسان و معرفی 5 مدل برتر اطلاعات کاملی از تاریخچه، محصولات، خدمات ، افتخارات و … برند راسان توضیح دادیم و در انتها 5 مدل پرفروش را معرفی کردیم. در این مقاله قصد داریم به بررسی شیرآلات راسان مدل اکتاو بپردازیم این ست از راسان به علت طراحی منحصربفردی که دارد جزو محصولات پرفروش این برند قرار گرفته است. به همین دلیل تصمیم به بررسی است اکتاو گرفتیم.

ویژگی‌های شیرآلات راسان مدل اکتاو

در ابتدا باید بگوییم این ست شامل شیر ظرفشویی، شیر روشویی، شیر توالت و شیر حمام است. شما می‌توانید هر کدام از این شیرها را به صورت جداگانه نیز خریداری کنید، ولی طراحی این مدل به قدری زیبا و خاص است که توصیه می‌کنیم اگر قصد خرید این مدل را دارید تمام اجزا را خریداری کنید تا بتوانید ظاهر خانه خود را به کلی عوض کنید.

شیر آفتابه اکتاو

جنس شیرآلات مدل اکتاو

بدنه شیرآلات اکتاو از آلیاژ برنج ساخته شده است. آلیاژ برنج یک متریال مناسب برای شیرآلات است زیرا استحکام بالایی دارد و در برابر گرما و رطوبت نیز بسیار مقاوم است. به همین دلیل شیرآلات راسان عمر و دوام بالایی دارند.

رنگ شیرآلات اکتاو

ست شیرآلات اکتاو راسان در دو رنگ طلایی و نقره‌ای ساخته شده است. هر دو رنگ بسیار زیبا هستند و انتخاب رنگ فقط بسته به سلیقه شما دارد. البته هماهنگی با رنگ دکوراسیون خانه در انتخاب شیرآلات نیز بسیار مهم است.

آبکاری شیرآلات اکتاو

آبکاری رنگ نقره‌ای با کروم و رنگ طلایی به وسیله رنگ الکتروستاتیک است. نکته مهم در آبکاری شیرآلات اکتاو و به طور کلی همه شیرآلات راسان بالا بودن درجه میکرون آبکاری است. به همین دلیل علاوه بر اینکه شیرها ظاهری براق و خوشرنگ خواهند داشت مقاومتشان در برابر رطوبت دو چندان خواهد شد.

شیر حمام اکتاو

ضمانت و خدمات

نه تنها مدل اکتاو بلکه تمامی شیرآلات راسان 5 سال ضمانت بدنه، 2 سال ضمانت قطعات و 15 سال خدمات پس از فروش دارند. به همین دلیل با خیال راحت از خرید خود لذت ببرید. زیرا محصولات باکیفیت هستند که ضمانت و خدمات پس از فروش خوبی دارند.

راسان نیز با علم بر کیفیت بالای محصولاتش 15 سال خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد که واقعا ستودنی است زیرا این موضوع نشان می‌دهد رضایت و خشنودی مشتری اولویت و هدف کارشان است.

قطعات

یک سری قطعات درون شیرها به کار می‌رود. این قطعات نظیر کارتریج بسیار مهم بوده و باید کیفیت بالایی داشته باشند. به همین دلیل راسان قطعات داخلی شیرآلات اکتاو و سایر شیرآلاتش را از کشورهای اروپایی وارد می‌کند.

شیر روشویی راسان مدل اکتاو

طراحی شیرآلات اکتاو

طراحی ست اکتاو به سبک مدرن نزدیکتر است با این حال نمی‌توان گفت کاملا مدرن است. شما به راحتی می‌توانید این ست را در دکوراسیون کلاسیک یا نئو کلاسیک نیز استفاده کنید.

اما چیزی که واضح است استفاده از سبک مینیمال در شیرآلات راسان مدل اکتاو است. ظاهر این ست از سادگی بسیاری برخوردار است با این حال منحصربفرد است. اگر به خم و تراش‌های شیرآلات دقت کنید برای مثال دسته شیر ظرفشویی یا  روشویی و … متوجه می‌شوید ست اکتاو ظاهری شبیه به اشیای موجود در انیمیشن دیو و دلبر دارد. با خرید این ست شما حس خواهید کرد اشیایی جاندار را به خانه خود اورده‌اید و چشم ها را خیره خواهید کرد.

قیمت

با توجه به ویژگی‌های بیان شده نظیر کیفیت بالای ساخت، طراحی خاص، قطعات وارداتی و … باید گفت این شیرآلات مدل اکتاو از قیمت مناسبی برخوردار هستند.

تجهیزات جانبی

برای شیر سینک و شیر روشویی هر کدام 2 عدد و در مجموع 4 عدد  شیلنگ پیسوار حصیری در نظر گرفته شده است.

شیر توالت شلنگ نداشته و شیر حمام نیز دوش یا یونیکا ندارد. البته این موضوع کاملا طبیعی بوده و در سایر برندها نیز همراه شیر دوش یونیکا عرضه نمی‌شود و شما باید به صورت جداگانه یونیکا یا شلنگ شیر آفتابه را بخرید.

شیر ظرفشویی اکتاو

سخن آخر

ما تمامی ویژگی‌های شیرآلات راسان مدل اکتاو را با جزئیات توضیح دادیم. حالا شما با توجه به بودجه مورد نظر، سلیقه و نیاز خود می‌توانید ست شیرآلات خود را انتخاب کنید. اما اگر هنوز تریدی دارید منتظر بررسی سایر مدل‌های محبوب شیرآلات راسان در سایت یراق نما باشید تا بتوانید مقایسه بهتری داشته و در انتها نیز رضایت بیشتری از خرید خود داشته باشید.

همچنین شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی یراق نما شیرآلات مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس به راحتی چند کلیک خرید کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *