دسته‌بندی نشده

بررسی شیرآلات راسان

شیرآلات راسان

یکی از محبوب‌ترین تولیدکنندگان شیرآلات در کشور برند راسان است. این شرکت توانسته با کمک طرح‌های خلاقانه، نوآورانه و مدرن سهم خوبی از بازار کشور را به دست آورد. به علاوه با تلاش در راستای تولید محصولات باکیفیت و احترام به حقوق مصرف کنندگان توانسته است تا کنون جوایز و گواهی نامه‌های بسیاری دریافت کند که در ادامه نام خواهیم برد. اگر قصد خرید شیرآلات برای خانه یا محل کار و … را دارید ما به شما راسان را پیشنهاد می‌کنیم، زیرا شیرآلات این برند هرآنچه از یک شیر انتظار دارید را خواهد داشت. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا درباره این برند و پرفروش‌ترین محصولات راسان اطلاعات بیشتری کسب کنید.

چرا شیرآلات راسان بخریم؟

توقع شما از شیرآلات چیست؟ برای مثال قطعا می‌خواهید شیرآلاتی بخرید که سریع زنگ نزنند و دوام بالایی داشته باشند. طراحی زیبا داشته باشند و به محیط خانه شما نیز زیبایی ببخشند. از قطعات با کیفیت ساخته شده باشند. دارای تنوع در مدل و رنگ بندی باشند. آبکاری باکیفیتی داشته باشند و …

با توجه به مطالب گفته شده می‌توان گفت راسان تمامی ویژگی‌ها را دارد. بدنه شیرآلات راسان از آلیاژ برنج ساخته شده است که در برابر آب و رطوبت مقاومت فوق‌العاده‌ای دارد. آبکاری نیز بسته به رنگ محصول با کروم یا رنگ الکترواستاتیک انجام می‌گیرد. برخی قطعات مورد استفاده نظیر کارتریج به کار رفته در شیرها نیز وارداتی هستند.

راسان

همه چیز درباره شیرآلات راسان

تاریخچه شرکت راسان

این شرکت کار خود را در سال 1376 به کمک نیروهای متخصص و تجهیزات مناسب آغاز کرد. با هدف قرار دادن سه اصل نوآوری، زیباشناختی و تکنولوژی نیز کار خود را ادامه داد. به همین دلیل با تلاش فراوان توانست محصولاتی مناسب و باکیفیت تولید کند که بتواند مشتریان خود را راضی نگه دارد. راسان با محصولات با کیفیت و پرتنوعش شناخته می‌شود.

این مجموعه هم اکنون با دارا بودن کارخانه ای به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع و بالغ بر ۲۰۰ نفر پرسنل در شهرک صنعتی عباس آباد تهران مشغول به فعالیت می باشد.
استفاده از تکنولوژی های برتر در تولید، وجود دستگاههای هوشمند، استفاده از مواد اولیه مرغوب، استفاده از مشاوران و کارشناسان مجرب، بازدید دوره ای کارشناسان اداره استاندارد، رعایت اصول استانداردهای ISO و استانداردهای بهداشت محیط باعث شده است که خروجی این کارخانه فقط محصولات با کیفیت و مرغوب باشد.

قیمت شیرآلات راسان

به طور کلی قیمت محصولات راسان نسبت به کیفیتی که دارد بسیار مناسب است. اما به دلیل نوسانات بازار در ایران قیمت محصولات این شرکت نیز دچار تغییر است. با این حال در فروشگاه اینترنتی یراق نما به دلیل کمک به شما در انتخاب بهتر لیست قیمت شیرآلات راسان را تهیه کرده و در همین مقاله قرار می‌دهیم.

محصولات راسان

برند راسان انواع شیرآلات با تنوع بالا در مدل‌های اهرمی، کلاسیک، فانتزی و … تولید می‌کند. به همین دلیل پاسخگوی هر سلیقه‌ای می‌باشد. و برای هر دکوراسیون با هر سبکی می‌توان از محصولات این برند استفاده کرد.

شیرآلات راسان

نمایندگی راسان

راسان برای خدمات رسانی بهتر به مشتریان خود نمایندگی‌های مختلفی در سطح کشور دارد و همچنان نیز به اعطای نمایندگی مشغول است. فروشگاه اینترنتی یراق نما یکی از نمایندگی‌های فروش اینترنتی محصولات راسان است که می‌توانید به راحتی چند کلیک خرید خود را انجام دهید.

خدمات پس از فروش راسان

خدمات پس از فروش یکی از ویژگی‌های بارز محصولات باکیفیت است. برندهای معتبر به قدری به کیفیت محصولات خود اعتماد دارند که آنها را ضمانت می‌کنند. شرکت راسان نیز به علت اصل قرار دادن حقوق مشتریان و اطمینان از کیفیت محصولات تولیدی خود، برای تمامی محصولات ضمانت و خدمات پس از فروش در نظر گرفته است.

راسان شیرآلات خود را 5 سال گارانتی بدنه و 2 سال ضمانت کارتریج و قطعات مصرفی کرده است تا بدین صورت رضایت و وفاداری مشتریان را جلب کند.

افتخارات راسان

راسان به دلیل تلاش برای محصولات باکیفیت به کمک افراد متخصص و تکنولوژی‌های روز و هدف قرار دادن رقابت با محصولات خارجی توانست به برندی معتبر در ایران تبدیل شود و استانداردهای زیر را کسب کند.

  • استاندارد ISO 9001:2008 از موسسه TÜV اتریش
  • استاندارد OHSAS:2008 اروپا
  • استاندارد ISO 14001:2004 اروپا

معرفی پرفروش ترین شیرآلات راسان

قصد داریم پرفروشترین محصولات راسان را برای شما کاربران عزیز نام برده و بررسی کنیم تا با این برند بهتر آشنا شوید.

1- ست مینیاتور

این ست شامل شیر توالت، شیر روشویی، شیر حمام و ظرفشویی است. البته هر یک از این شیرها را می‌توانید به صورت جداگانه نیز خریداری کنید. رنگ این ست کروم بوده و آبکاری کروم 18.8 میکرون دارد. ضخامت این آبکاری بسیار مناسب است و باعث می‌شود شیرآلات مینیاتور استحکام و دوام بالایی داشته باشند. جنس بدنه از آلیاژ برنج و دسته آن زاماک است. طراحی این ست مدرن و بسیار خلاقانه بوده و می‌تواند به خانه شما زیبایی خاصی ببخشد.

شیرآلات مینیاتور راسان

2- ست هلیا

این ست شامل شیر توالت، شیر روشویی، شیر حمام و ظرفشویی است.بدنه آن از برنج و آبکاری از کروم 18.8 میکرون است که ضخامت بسیار خوبی دارد. به همین دلیل سری هلیا مقاومت و عمر بسیار بالایی دارد. دسته این ست زاماک است. طراحی آن نیز ساده و مدرن است. در واقع در این مدل از طرحی که رواج بسیاری دارد استفاده شده است.

شیرآلات هلیا راسان

3- شیر توالت راسان مدل لوتوس 

این شیر در سه رنگ کروم، سفید و مشکی طلایی موجود است. به همین دلیل با هر سلیقه‌ای که دارید و برای هر دکوراسیونی می‌توانید یکی از رنگ‌های این شیر توالت را انتخاب کنید. آبکاری با درجه میکرون 18.8 ضخامت محصول را بالا برده در نتیجه مقاومت آن نیز افزایش می‌یابد. گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت راسان در کنار تنوع رنگ در این مدل، ارزش خرید را بسیار بالا برده است.

شیر توالت راسان مدل لوتوس

4- شیر دوش راسان مدل آلیس

این شیر حمام در دو رنگ طلایی و کروم موجود است. طراحی آن کلاسیک بوده و بیشتر برای خانه‌هایی با دکوراسیون کلاسیک یا نئوکلاسیک مناسب است. این شیر نیز مانند سایر شیرآلات راسان از آلیاژ برنج ساخته شده است و استانداردهای ایران و اروپا را دارد. آبکاری آن با ضخامت 18.8 میکرون انجام شده و مقاومت و دوام شیر را در برابر زدگی، خوردگی و رطوبت بالا می‌برد. جنس دسته این مدل از زاماک بوده و خروجی آن 10 لیتر بر دقیقه است.

شیر دوش راسان مدل آلیس

5- شیر توالت مدل پالادیوم

رنگ طلایی بسیار زیبا، طراحی تلفیقی از مدرن و کلاسیک، دسته زاماک با خروجی 10 لیتر بر دقیقه، ضخامت بالای آبکاری در حدود 18.8 میکرون، یدنه ساخته شده از آلیاژ برنج، 15 سال خدمات پس از فروش و 5 سال گارانتی از ویژگی‌های این شیر توالت محبوب است. با وجود تمام این ویژگی‌ها و کیفیت بالا قیمت این محصول بسیار مناسب است.

شیر توالت راسان مدل پالادیوم

سخن آخر

حال که با ویژگی‌های شرکت راسان و محصولات این برند آشنا شدید، توصیه می‌کنیم برای دیدن تمامی مدل‌ها همراه با قیمت و شرح محصول به صفحه شیرآلات برند راسان مراجعه کنید. امیدواریم این مقاله برای شما کاربران عزیر مفید واقع شده باشد تا در هنگام خرید شیرآلات برای خانه بهترین انتخاب را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *