خرید اجاق گاز رومیزی مناسب یا انواع اجاق گاز می تواند تصمیم سختی برای خیلی از افراد باشد. یکی از ابزار بسیار مهم در آشپزخانه اجاق گاز می باشد که باید برای خرید و انتخاب این وسیله ی کارآمدباید وقت مناسب گذاشت تا این انتخاب بسیار بهینه و ارزشمند باشد. مهمترین نکته ای که باید قبل از خرید هر اجاق گاز به آن توجه نمود اندازه ی فضای آشپزخانه و اندازه گیری محیطی که باید اجاق گاز در آن فضا قرار گیرد، پس این یکی از عوامل بسیار مهم و تاثیرگذار در انتخاب اجاق گاز برای فضای آشپزخانه ی شما و همینطور میزان استفاده از اجاق گاز شما می باشد.

اجاق گاز رومیزی انواع مختلفی دارد که در این مقاله مختصری به آن خواهیم پرداخت، که مشتریان بر حسب سلیقه و فضای آشپزخانه و دکوراسیون داخلی منزل به انتخاب و خرید اجاق گاز رومیزی می پردازند.

با توجه به شکل ظاهری اجاق گازها، انواع مختلفی از آنها وجود دارند که به دو دسته اجاق گازهای مبله و اجاق گازهای صفحه ای تقسیم می شوند که هر کدام از آنها شامل دسته بندی های مجزایی هستند. مثلا اجاق گاز رومیزی شامل اجاق برقی و اجاق گازی می شوند.

اجاق های برقی انرژی مورد نیاز خود را از برق تهیه می کند. از این مدل اجاق ها بیشتر در مناطقی که دسترسی به گاز شهری ممکن نیست استفاده بیشتری می شوند. با توجه به مصرف بالای برق در اینگونه اجاق گازها، در داخل شهر ها کمتر از این مدل اجاق ها استفاده می شود.

 

اجاق گاز صفحه ای :

 

اجاق گازهای صفحه ای انرژی خود را از گاز شهری تامین میکنند. با توجه به دسترس بودن گاز در اکثر شهرها و قیمت مناسب گاز شهری نسبت به برق، مشتریان بیشتر به خرید اجاق گازی رومیزی تمایل دارند و به خاطر همین امر اجاق گاز رومیزی فروش بیشتری دارد. اجاق گاز صفحه ای با توجه به جنس بدنه آن دارای چند گونه است. یکی اجاق گاز صفحه ای استیل و دیگری اجاق گاز صفحه ای شیشه ای و اجاق گاز ترکیبی استیل با شیشه هستند.

یکی از خصوصیات اجاق گاز صفحه استیل این است که دارای بدنه ای کاملا فلزی است و جنس بدنه آن نسبت به اجاق گازهای شیشه ای استحکام بیشتری دارد و مطمئن تر است. این مدل از اجاق گازها در زمره ی اولین گازهای صفحه ای تولید شده هستند.

 

خرید گاز رومیزی روکار در فروشگاه اینترنتی یراق نما

اجاق گازهای صفحه ای شیشه ای :

 

جنس بکار گرفته شده در ساخت بدنه این مدل از گازها از شیشه سکوریت نشکن تهیه شده است. برخلاف تصور بعضی از مصرف کنندگان که گمان میکنند صفحه شیشه ای این اجاق گازها بسیار شکننده است باید گفت که جنس شیشه ای اینگونه از اجاق گازها در برابر ضربات محکم و حرارت های بالا کاملا مقاوم هستند و به این راحتی قابل شکستن نمی باشند زیرا در ساخت شیشه های به کار رفته استاندارهای لازم بکار گرفته شده است و در مقاومت آنها جای هیچ شکی نمی باشد. نظافت در اینگونه از اجاق گازهای شیشه ای بسیار راحت تر از اجاق گازهای استیل موجود است و با توجه به تنوع طراحی های منحصر بفرد در شیشه بکار رفته در این اجاق گازها مشتریان بیشتری نسبت به نوع اجاق گاز استیل دارند و تنوع محصولات در مدل های اجاق گاز صفحه ای شیشه ای بیشتر است. برای اینکه بیشتر با این مدل از گازها آشنا شوید و اطلاعات بیشتری کسب کنید، می توانید به صفحه ی خرید اجاق گاز رومیزی مراجعه نمایید و سپس برای خرید اجاق گاز رومیزی اقدام کنید.

 

خرید گاز رومیزی شیشه ای مستطیل در فروشگاه اینترنتی یراق نما

مزیت اجاق گازهای صفحه ای:

 

اجاق گازهای صفحه ای دارای دو مزیت مهم می باشند که این مزیت ها عبارتند از:

  • خرید اجاق گاز رومیزی بسیار مناسب برای آشپزخانه های بسیار کوچک می باشد، البته این به معنای این موضوع نیست که این مدل اجاق گازها صرفا برای آشپزخانه های کوچک مناسب می باشند،چرا که در آشپزخانه های بزرگ نیز می توان از این مدل اجاق گاز در چیدمان استفاده کرد.
  • در چیدمان فضای داخلی بسیار شیک و جذاب هستند و با خرید اجاق گاز رومیزی و استفاده از آن در چیدمان آشپزخانه می توان فضای آشپزخانه را خاص تر و زیباتر کرد.

 

خرید گاز رومیزی شیشه ای روکار در فروشگاه اینترنتی یراق نما

 

تولیدات اجاق گازهای موجود در داخل کشور از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند که به راحتی می توانند با برندهای خارجی رقابت کنند که این رقابت و برابری هم در تنوع محصولات و کیفیت آنها است و هم با خرید اجاق گاز رومیزی برند داخلی می توانید از خدمات پس از فروش بسیار خوبی در داخل کشور استفاده نمایید. همچنین از دیگر مزیت های مهم خرید اجاق گاز رومیزی از بین برندهای ایرانی می توان به سازگاری بیشتر آنها با سیستم گاز شهری نام برد. در هنگام خرید اجاق گاز رومیزی باید علاوه بر ظاهر و کارایی، به نیاز خانواده نیز توجه کرد، به عنوان مثال برای یک خانواده پرجمعیت اجاق گازهای 5 یا 6 شعله مناسب است اما برای یک خانواده با جمعیت کمتر اجاق گاز 4 شعله یا 2 شعله هم کفایت می کند. برای خرید اجاق گاز رومیزی متناسب فضای آشپزخانه ی منزل خود با مراجعه به صفحه ی محصولات اجاق گاز رومیزی، بهترین برندهای اجاق گازهای صفحه ای در بازار ایران را می توانید از سایت یراق نما با بهترین و مناسب ترین قیمت تهیه کنید.