هود

راهنمای خرید سینک ظرفشویی

سینک ظرفشویی فروشگاه اینترنتی یراق نما

 

خرید سینک ظرفشویی برای آشپزخانه با توجه به نوع جنس بدنه سینک و کارآیی سینک دارای انواع مختلفی می باشند:

  1. سینک های ظرفشویی استیل
  2.  سینکهای ظرفشویی شیشه ای
  3. سینک های ظرفشویی گرانیتی

سینک های ظرفشویی استیل به نوبه ی خود شامل دو نوع هستند:  ۱٫سینک های ظرفشویی استیل توکار     ۲٫سینک های ظرفشویی استیل روکار

 

ویژگی سینک ظرفشوی استیل توکار

 

در این مدل سینک استیل همانطور که مشخص است در داخل صفحه کابینت آشپزخانه نصب می شود به گونه ای که چهار طرف سینک بوسیله صفحه ما مسدود می شود و سینک استیل در وسط صفحه قرار می گیرد و اطراف سینک از قسمت زیر سینک بوسیله نوار آبندی مخصوص که همراه سینک ظرفشویی در داخل بسته بندی قرار دارد آبندی می شود تا آب از این قسمت ها به داخل کابینت نفوذ نکند.
البته با خرید سینک ظرفشویی توکار بهتر است بعد از شستشوی ظروف با یک دستمال خشک اطراف سینک را خشک کنیم. این نوع سینک فروش بیشتری نسبت به نوع سینک استیل روکار دارد.

 

خرید سینک ظرفشویی تک لگن در فروشگاه اینترنتی یراق نما

ویژگی سینک ظرفشویی روکار

 

این مدل سینک ظرفشویی آشپزخانه دارای ۴ چوب میباشد. وقتی در روی صفحه کابینت نصب میشود از قسمت پشت سینک با بدنه دیوار آشپزخانه مماس می شود.
این نوع سینک استیل برخلاف نوع توکار آن خود سینک با داشتن لبه ای که در هنگام نصب سینک به دیوار می چسبد مانع از نفوذ آب به زیر کابینت می شود خرید سینک ظرفشویی روکار را معمولا افرادی که دوست ندارند آب به هیچ عنوان به کابینت برسد بیشتر خرید میکنند و مشتری زیادی از این لحاظ دارد.
سینک توکار دارای اندازه های متفاوتی می باشد و سینک ظرفشویی ارزان نیز زیرمجمعه ای از اینگونه سینک ها می باشند.

 

خرید سینک ظرفشویی استیل دو قلو در فروشگاه اینترنتی یراق نما

 

ویژگی سینک های ظرفشویی شیشه ای

 

این مدل سینک های ظرفشویی همانطور که از نام آن پیدا است. جنس بدنه آن از شیشه است البته باید توجه داشته باشید که جنس لگن ها در این مدل، سینک استیل هستند و به قسمت روی سینک که شیشه ای است پرس شده است.
این نوع سینک با توجه به ظاهر شیشه ای مشکی وسفید رنگ خود جلوه بسیار زیبایی را به فضای آشپزخانه میدهد. البته در هنگام خرید سینک ظرفشویی شیشه ای دقت کنید که از برندی معتبر و دارای گارانتی خرید کنید.
شما می توانید در فروشگاه یراق نما چندین نمونه از این سینک های شیشه ای آشپزخانه را با گارانتی شرکتی خرید نمایید. البته خرید این مدل سینک ظرفشویی نسبت به دیگر سینک ها مشتری خاص خود را دارند و فروش کمتری دارند.
اگر می خواهید بیشتر در مورد سینک طرفشویی شیشه ای بدانید می توانید موارد بیشتر را در صفحه ی مربوط به سینک ظرفشویی مطالعه نمایید.

 

خرید سینک ظرفشویی شیشه ای در فروشگاه اینترنتی یراق نما

ویژگی سینک گرانیتی درجه یک

 

سینک های ظرفشویی گرانیتی از مواد ترکیبی جدیدی ساخته شده است.۸۰ درصد آن از کوارتز گرانیت و ۲۰ درصد آن را رزین تشکیل می دهد. خرید سینک ظرفشویی گرانیتی که جدیدترین نوع سینک است دارای خصوصیات منحصر بفردی است.
ازجمله آن می توان گفت که این سینک ها کاملا ضد باکتری هستند. با توجه به دارا بودن یون های نقره ای طبیعی موجود در گرانیت که نوعی حفاظت ضد میکروبی  را دارا است باعث می شود تا باکتریها رشد نکنند.
همچنین نوع جنس گرانیتی این سینک مانع از جذب آب وگرد و غبار به خود می شود واین امر باعث می شود تا این سینک به راحتی تمیز شود و تمیز بماند. این نوع سینک ها با توجه به مزایایی زیادی که دارند از نظر قیمت هم نسبت به بقیه سینک ها کمی گرانتر است.

 

خرید سینک ظرفشویی گرانیتی در فروشگاه اینترنتی یراق نما

 

ویزگیهای سینک خوب چیست ؟

 

در خرید سینک ظرفشویی خوب فا کتورهای بسیار زیادی وجود دارد که باید به آن توجه کنیم. ما به اختصار چند مورد از فاکتورهای مهم را ذکر می کنیم:

۱.عمق لگن سینک ظرفشویی : میباشد .معمولا عمق لگن سینک های ظرفشویی از۱۴٫۱۶٫۱۸٫۲۰٫و۲۲ سانتیمتر هستند توجه داشته باشید که هر چه اندازه عمق لگن سینک بیشتر باشد دارای کیفیت بیشتری است.

۲.ضخامت ورق بدنه سینک : سینک های موجود دربازار معمولا دارای ضخامت ورق ۶/.و۸/.و۱یا۱/۲ میلیمتر هستند.هر چه ضخامت ورق سینک بیشتر باشد کیفیت سینک نیز بیشتر میشود.البته دقت کنید جنس ورق سینک از استیل باشد نه از جنس فلز که برای اطمینان از این امر سعی کنید سینک دارای برند معتبر وگارانتی باشد.

۳.در خرید سینک ظرفشویی دقت کنید که آن را از فروشگاه معتبری همچون یراق نما بخرید که نمایندگی فروش اکثر برندهای ایرانی وخارجی است و کلیه سینک های عرضه شده بوسیله این فروشگاه دارای بسته بندی وکیوم شده شرکتی هستند که دارای گارانتی وخدمات پس از فروش نیز هستند.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *