هود

خرید هود بیمکث

هود کن-یراق نما

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

 

 هود بیمکث از نام های بسیار شناخته شده و معتبر در زمینه تهویه هوا آشپزخانه می باشد که کیفیت بالا، تنوع و زیبایی ظاهری را با هم در طراحی محصولات خود تلفیق نموده است. هودهای طراحی شده توسط این برند از تنوع بالایی برخوردار بوده و به دلیل استفاده از صفحات شیشه ای و استیل با رنگ های سفید و مشکی گزینه ای عالی برای آشپزخانه های مدرن به شمار می رود. در ادامه به بررسی این نوع هود می پردازیم.

 

همه چیز درباره ی هود بیمکث

امروزه وجود هود جزو بدیهیات هر آشپزخانه است و چه بهتر که از محصولات با کیفیت و متنوع و ساخت ایران استفاده کنیم. خرید هود بیمکث دارای تمام ویژگی های است که یک هود خوب باید داشته باشد. بیمکث یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان موفق هود، سینک ظرفشویی، فر، اجاق گاز و ماکروفر است. بدون شک هود بیمکث از بهترین و با کیفیت ترین محصولات شرکت بیمکث هستند که در سال های اخیر توانسته اند نظر بسیاری از خریداران را جلب کنند. تنوع بالا و کیفیت و طول عمر مناسب از جمله مزایای این هود ها هستند. در این مطلب می خواهیم با انواع مختلف هود بیمکث آشنا شویم و به بررسی و مقایسه آنها بپردازیم.

 

 

مزایای استفاده از هود بیمکث

هودهای بیمکث با کارایی بالا و تنوع محصولات و طول عمر بالا، از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر برندها برخوردار هستند. خرید هود از واجبات هر آشپزخانه ای است نمی شود اهمیت آنها را نادیده گرفت.

استفاده از هود بیمکث شامل مزایایی همچون انتقال بو، دود و بخار حاصل از پخت غذا به بیرون از منزل است. همچنین در این نوع هود با وجود چراغ های روشنایی که در آنها به کار رفته است، دید بهتری به آشپز میدهند. تهویه هوای آشپزخانه و کاهش خطرات ناشی از مسمومیت با مونواکسید کربن از دیگر کاربرد های آن است. تمیز کردن محیط آشپزخانه از ذرات بخار و چربی ناشی از پخت غذا، کاری طاقت فرساست که با وجود هود بیمکث این مشکل تا حدودی حل شده است.

مقایسه انواع هود بیمکث و تفاوت آنها با هود های معمولی

انتخاب هود مناسب آشپزخانه به چند مورد بستگی دارد. باید توجه کنید که آشپزخانه شما به چه هودی و با چه ابعاد و قدرت مکشی نیاز دارد. با بررسی هود های مختلف و قدرت مکندگی و ابعاد آنها، هود متناسب با نیازتان را خریداری کنید.

حالا به بررسی هود های بیمکث میپردازیم.

هود مورب بیمکث

از دیگر نمونه محصولات این برند می توان به هود بیمکث مورب اشاره نمود. همان طور که از نام این گروه مشخص است، صفحه اصلی به صورت مورب روی پایه قرار گرفته و طراحی آن کاملا مدرن می باشد. البته لازم به ذکر است که هودهای مورب قدرت مکش پایین تری نسبت به سایر گزینه ها دارند. از جمله هودهای مورب بیمکث می توان به مدل B4044U، B2057u-w و 2027 اشاره نمود. هود شومینه ای مورب بیمکث 2027 صدای بسیار کمی داشته و صفحه شیشه ای در نظر گرفته شده برای آن مشکی می باشد. هودهای مورب مدل B2044U بیمکث از فیلترهای زغالی استفاده نموده و از راه دور می توان آنها را کننترل نمود. از دیگر ویژگی های این هودها می توان به قدرت 200 وات موتور آن اشاره کرد.

هودهای مورب روی دیوار نصب میشوند و از ترکیب شیشه و استیل یا تنها شیشه ساخته شده اند. این مدل هود ها بسیار زیبا هستند و جلوه ی زیبایی به آشپزخانه میدهند. ظاهر مدرن و زیبای این مدل نسبت به هود های شومینه ای برتری دارد اما قدرت مکش این هودها  نسبت به هود شومینه ای کمتر است . از دیگر ویژگی های این هود باید به صدای بسیار کم و موتور قوی و تنظیم قدرت مکش در 4 حالت اشاره کرد. همچنین به دلیل اینکه هود های مورب در برابر حرارت مستقیم قرار نمی گیرند عمر طولانی تری دارند.

هود شومینه ای

از پرکاربردترین هودهای بیمکث می توان به نوع شومینه ای آنها اشاره نمود که در اندازه و قدرت مکش های مختلفی طراحی و تولید شده اند. از مهم ترین ویژگی های این نوع هود می توان به قرار گرفتن دودکش در قسمت بالایی هود و اتصال آن به دیوار با سقف می باشد که تفاوت اصلی آنها با هودهای زیر کابینتی به شمار می رود. از رایج ترین مدل های هود بیمکث شومینه ای می توان به هود سری B2056U، B2016U، B2012U، B2010U و مدل B2025U اشاره نمود.

به منظور پی بردن به ویژگی های هر یک از هودهای شومینه ای این برند به معرفی هود بیمکث شومینه ای B2041U میپردازیم. این هود دارای صفحه صاف و افقی بوده شیشه ای سکوریتی بوده و بدنه آن از جنس چرم مشکی براق می باشد. این هود دارای سنسور تشخیص دود بوده و موتور در نظر گرفته شده برای آن، 4 دور بوده و قدرت مکشی به اندازه 600 متر مکعب را ارائه می دهد.

هود بیمکث مدل شومینه ای مانند قیف برعکس هستند. هم میتوان آن ها را روی سقف و هم روی دیوار قرار داد. جنس هود های شومینه ای از فلزات غیر قابل اکسید شدن مثل مس یا فلزات مقاوم به حرارت است و نمای استیل یا ترکیبی از استیل و شیشه دارند. هود شومینه ای نسبت به هود های زیر کابینتی بزرگتر و بلندتر هستند. به طور کلی این هود ها دارای موتور پیشرفته و مکش بالا هستند. صدای کم، صفحه نمایش دیجیتال، حسگر دود، بورد الکترونیکی برای تنظیم قدرت مکش و دور موتور از دیگر مزایای هود مدل شومینه ای است. از فیلتر ذغالی برای این هود ها استفاده شده و قابل شستشو نیستند و پس از مدتی باید فیلتر ذغالی را تعویض کنید.

 

برای دیدن سینک های ظرفشویی یراق نما کلیک کنید 

 

هود بیمکث-یراق نما

هود بیمکث-مورب

 

هود جزیره ای 

این مدل هود ها در مدت کم طرفداران زیادی پیدا کردند زیرا بسیار زیبا، دکوراتیو و مناسب آشپزخانه های مدرن امروزی هستند که اجاق گاز در مرکز آشپزخانه است. استفاده از این مدل هود دارای مزیت های زیادی از جمله: تمیز ماندن آشپزخانه برای مدت طولانی تر است زیرا این هود به طور کامل روی اجاق گاز قرار میگیرد و تمام بو و دود حاصل از غذا را از منزل خارج میکند، قدرت مکش آنها 600 متر مکعب بر ساعت است و دارای صفحه کلید الکترونیکی و صدای بسیار پایین است. هود جزیره ای بیمکث تمام استیل هستند و فیلتر آلومینیومی قابل شستشو دارند و قدرت مکش آنها 600 متر مکعب بر ساعت است.

 

هود بیمکث-یراق نما

هود بیمکث شومینه ای

 

هود مخفی بیمکث

از مدرن ترین نمونه محصولات تولید شده توسط برند بیمکث می توان به هودهای مخفی اشاره نمود. همان طور که از نام این هودها مشخص است، زیر کابینت نصب شده و از دید و نگاه افراد حاضر در آن محیط کاملا پنهان می باشد. هود مخفی بیمکث B2057U از جمله این موارد می باشد و از فیلترهای آلومینومی در آنها استفاده میشود. هود مخفی B2062U بیمکث دارای موتور 4 دور بوده و قدرت مکش هوا آنها 600 متر مکعب می باشد.

هود زیر کابینتی 

هود های زیر کابینتی از نخستین هود های تولید شده هستند که درست زیر کابینت بالای اجاق گاز قرار میگیرند. برای نصب این هود ها باید اندازه ی گاز، اندازه ی کابینت و ارتفاع کابینت توجه کنید زیرا در این مدل، پس از نصب به زیر کابینت به اجاق گاز نزدیکتر میشوند و بیشتر در معرض حرارات و بخار و بوی غذا ها هستند.

خصوصیات، مزایا و معایب این هود بیمکث

این مدل هود به راحتی نصب میشوند و قیمت مناسب تری نسبت به سایر مدل ها دارند و تقریبا پنهان هستند و در آشپزخانه خیلی به چشم نمی آیند. اما از معایب آن باید به صدای زیاد، دور موتور کم و کثیف شدن فیلترها در مدت بسیار کمی اشاره کرد. فیلتر این مدل از جنس الیاف است.

بررسی کیفیت هود بیمکث

با توجه به توضیحاتی که در مورد هود های بیمکث داده شد حتما تا به حال متوجه شده اید که محصولات این شرکت بسیار با کیفیت و زیبا و متنوع و مطابق با نیاز هر آشپزخانه ای هستند. به همین دلیل است که این نوع هود در رده پر فروش ترین محصولات آشپزخانه قرار گرفته اند. در این مدل، علاوه بر کارایی مناسب و مکش قوی و تهویه محیط آشپزخانه از بوی غذا و دود و بخار، جلوه ی منحصر به فردی به آشپزخانه تان میدهد. تولید صدای این هود ها بسیار کم است و به هیچ وجه آزاردهنده نیست. هود های بیمکث به خاطر تنوعی که دارند میتوانند هر نوع سلیقه ای را با هر مقدار بودجه راضی کنند.

 

برای مشاهده سینک ظرفشویی گرانیتی کلیک کنید 

 

نکات مهم در خرید هود بیمکث

با توجه به تنوع بالا در محصولات تولید شده توسط برند و تفاوت هایی که هر یک با بقیه دارند، لازم است در انتخاب و خرید آنها به چند نکته توجه شود که عبارتند از:

  • هودهای بیمکث در سه گروه شومینه ای، مخفی و مورب ارائه شده و از نظر قدرت مکش و اندازه و ابعاد با هم متفاوت می باشند. با توجه به نحوه چیدمان کابینت ها و میزان فضای موجود در آشپزخانه یکی از گزینه های مناسب را انتخاب کنید.
  • در صورتیکه قسمت بالایی اجاق گاز کابینت نصب شده باشد، امکان قرار گرفتن هودهای شومینه ای بیمکث وجود ندارد. این هودها نیاز به دودکش دارند و در زمان نصب لازم است به این موضوع بسیار مهم توجه شود.
  • به منظور خرید هود بیمکث با خدمات پس از فروش و گارانتی، لازم است خرید این تجهیزات را تنها از مراکز معتبر انجام دهید.

 

هود بیمکث- یراق نما

هود بیمکث زیر کابینتی

 

خدمات پس از فروش هود بیمکث

یکی از عوامل تعیین کننده ی کیفیت لوازم برقی آشپزخانه مانند هود، خدمات پس از فروش و گارانتی می باشد. وجود گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش باعث آسودگی خیال خریداران میشود. با توجه به قانون جدیدی که توسط سازمان حمایت از مشتریان و مصرف کنندگان به تصویب رسیده است، تمامی تولید کنندگان باید محصولات خود را با گارانتی 18 ماهه و خدمات پس از فروش استاندارد در اختیار مشتریان قرار دهند.

شرکت بیکمث در راستای احترام به حقوق مشتریان و افزایش اعتماد مصرف کنندگان به محصولات این شرکت، همه ی محصولات را با گارانتی 25 ماهه و خدمات پس از فروش با بالاترین استانداردها در اختیار خریداران محترم قرار میدهد. این یعنی تجربه ی خرید ایده آل از میان محصولات با کیفیت و متنوع با ضمانت 25 ماهه از بیمکث.

 

برای خرید هود شومینه ای بیمکث کلیک کنید 

 

مواردی که شامل گارانتی نمی شوند

بیمکث مسولیت نوسانات جریان برق که موجب آسیب به محصولات بیمکث می شوند و نصب محصولات توسط افراد غیر متخصص و آسیب به کالا در زمان حمل و نقل را بر عهده نمی گیرد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_toggle title=”استفاده از هود بیمکث چه مزایایی دارد؟”]هودهای بیمکث با کارایی بالا و تنوع محصولات و طول عمر بالا، از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر برندها برخوردار هستند.[/vc_toggle][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_toggle title=”هود زیرکابینتی چه ویژگی هایی دارد؟”]نصب آسان، قیمت مناسب و پنهان بودن آن از جمله ویژگی های این مدل هود است.[/vc_toggle][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_toggle title=”علت محبوبیت هود جزیره ای چیست؟”]زیبایی و طراحی متناسب با دکوراسیون آشپزخانه های مدرن که اجاق گاز در مرکز آن است علت محبوبیت این نوع هود است.[/vc_toggle][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_toggle title=”چگونه هود مناسب آشپزخانه تهیه کنیم؟”]برای انتخاب هود مناسب باید به ابعاد آشپزخانه،هود و قدرت مکش آن توجه کنید.[/vc_toggle][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *