هود

انواع هود کن

هود کن-یراق نما

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

هود کن از جمله برندهایی است که در امر تولید هود، فعال بوده و انواع مختلفی از هودها مانند هودهای مخفی، شومینه ای، مورب، زیرکابینتی، جزیره ای و سایر انواع هود را تولید و به بازار عرضه کرده است که در این مطلب به بررسی آنان خواهیم پرداخت. 

مهم ترین نکات کلیدی درباره هود کن

هود کن CAN از برندهای با سابقه ای می باشد که از گذشته تا امروز توانسته است کیفیت و کارایی و طراحی های منحصر به فرد را در محصولات خود ارائه دهد. هودهای این برند دارای طراحی کاملا مدرن می باشند و می توان آنها را در گروه های مختلف هودهای شومینه ای و مخفی و مورد تقسیم بندی نمود. با توجه به تقاضای زیاد برای خرید هود آشپزخانه کن، یراق نما؛ ارائه دهنده انواع هود آشپزخانه در ادامه چند نکته مهم را درباره محصولات این برند معرفی خواهد نمود.

به جرات می توان گفت در میان هودهای طراحی و تولید شده توسط برندهای داخلی و خارجی، CAN از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار بوده و محصولات آن کاملا مدرن می باشند. یکی از نکات مهم در انتخاب و خرید این هودها، توجه به نوع و ویژگی های ظاهری و قابلیت های در نظر گرفته شده در آنها می باشد. علاوه بر قابلیت مکش هوا، در هر یک از هودها قابلیت های متعددی در نظر گرفته شده است و برای درک بهتر این مساله به مقایسه چند مورد از پرطرفدارترین انواع هود کن می پردازیم.

انواع مختلف هود کن

انواع هود کن مجموعه ای از متنوع ترین هود های آشپزخانه هستند که هر سلیقه ای را راضی میکنند. در ساخت هود های کن، مرغوب ترین شیشه و استیل ها به کار رفته است که همین میزان بالای کیفیت باعث طولانی شدن عمر هود کن و تنوع محصولات، باعث جلب رضایت مشتریان شده است. هود کن دارای انواع مختلفی هستند، از جمله:

هود مخفی توکار

از دیگر مواردی که لازم است درباره هودهای کن بدانید، ویژگی های هودهای مخفی آن می باشد. این هودها به صورت توکار استفاده شده و به همین دلیل براحتی قابل رویت نمی باشند و نظم خوبی را در دکوراسیون آشپزخانه ایجاد می کنند. از جمله هودهای مخفی کن می توان به مدل Artima2 و Artima3 اشاره نمود. این نوع هود انتخاب کسانی است که فضای آشپزخانه ی آنها محدود بوده و یا طراحی کابینت های آنها مدرن و امروزی است. هودهای مخفی توکار کن از بهترین محصولات تولید شده توسط شرکت کن هستند که قدرت بالای آنها در مکش و طراحی زیبای آنها به خوبی جوابگوی نیاز مشتریان است.

هود کن-یراق نما

مورب

این نوع هود ها روی دیوار نصب می شوند و مناسب آشپزخانه هایی هستند که در بالای اجاق گاز آن ها، کابینتی قرار ندارد. شرکت کن با ارائه ی انواع مدل های هود شیب دار دست مشتریان را در انتخاب هود، باز میگذارد زیرا این هود ها نیز مانند سایر محصولات کیفیت و تنوع بالایی دارند.

نکات مهم در خرید سینک ظرفشویی

زیر کابینتی

نوع دیگری از هودهای کن، هود زیر کابینتی می باشند. این هودها برای محیط هایی کاربرد دارد که در قسمت بالای اجاق گاز کابینت نصب شده و امکان قرار دادن هود با دودکش برای آنها وجود ندارد.
برای خرید هر یک از هودها لازم است نه به ویژگی ها و قابلیت های آنها توجه شود، بلکه نوع هود را متناسب با شرایط محیط و نحوه چیدمان کابینت ها انتخاب کنید.
هودهای زیرکابینتی یکی دیگر از محبوب ترین هود های آشپزخانه هستند زیرا با طراحی خاص و قرار گیری این هود ها بین کابینت های بالای گاز فضای کمتری را اشغال میکنند. گفتنی است هود کن در این زمینه بهترین هود های زیر کابینتی را در بازار فروش و در دسترس مشتریان قرار داده است.

جزیره ای

هود های جزیره ای با اینکه مدت زیادی از تولیدشان نگذشته است، در مدت کوتاهی توانستند محبوبیت زیادی به دست آورند. هود های جزیره ای علاوه بر کیفیت عالی و طراحی زیبا مزیت دیگری نیز دارند، میتوانید این هود ها را روی سقف نصب کنید و نیازی به نصب بین کابینت و یا دیوار ندارند.
اگر بخواهیم در مورد مکش این هود ها بگوییم، باید عنوان قدرتمند ترین مکش را به این هود ها اختصاص دهیم. زیبایی چشم نواز  و تناسب این هود ها باعث جلوه ی هرچه بیشتر آشپزخانه تان خواهد شد.

هود کن-یراق نما

مقایسه انواع مختلف هود های آشپزخانه با یکدیگر

هود های زیر کابینتی در بالای گاز و در زیر کابینت تعبیه میشوند و دارای دکمه های فشاری هستند و کنترل لمسی ندارند. این هود ها در دو نوع یک موتوره و دو موتوره عرضه میشوند و چراغ های قابل تنظیم دارند. مکش این هود ها در مقایسه با مدل های به روز کمتر و صدای بیشتری نیز دارند. اما قیمت این هود ها مناسب است و نگهداری این هود ها نیز سخت نیست.

هود های توکار مخفی

این هود ها همانطور که از اسمشان مشخص است فضای آشپزخانه را اشغال نمی کنند و برای کابینت های یکپارچه گزینه عالی هستند. از مزایای این هود ها شستشوی راحت فیلتر ها و تمیز نگه داشتن آشپزخانه است.

هود های جزیره ای و شومینه ای

از جدیدترین گزینه ها در میان محصولات کن می توان به هودهای شومینه ای مدل Prestige_W اشاره نموده که دارای بدنه استیل بوده و به دلیل استفاده از صفحات شیشه ای، ظاهری کاملا مدرن دارد.
از دیگر ویژگی های منحصر به فرد در این هود می توان به نیم دایره ای بودن بدنه آن اشاره نمود که از مجموعه ای ورق های مستطیلی شیشه ای تشکیل شده است. قابلیت های در نظر گرفته شده برای هود کن شومینه ای مدل Prestige_W می توان به صفحه کاملا لمسی آن اشاره نمود.
هود Prestige_B نیز به صورت نیم دایره ای طراحی شده و رنگ آن مشکی می باشد و به همین دلیل گزینه ای بسیار پرطرفدار در آشپزخانه های مدرن به شمار می رود. این هودها درست روی اجاق گاز قرار میگیرند و تقریبا تمام بو و چربی غذا را به بیرون هدایت میکنند و دارای قدرت مکش خیلی خوب و صدای پایین هستند. همچنین حسگر دود و صفحه نمایش الکتریکی نیز دارند.

هود مورب

هودهای شومینه ای مهم ترین ویژگی که دارند، نیاز به نصب دودکش برای آنها می باشد و به همین دلیل بالای آنها نباید از کابینت استفاده شود. از زیر مجموعه های هودهای شومینه ای می توان به نوع مورب آنها اشاره کرد.
هود مورب کن تنوع بالایی داشته و محصولات آن از نظر رنگ، اندازه و قابلیت های جانبی و همچنین جنس صفحه با هم فرق دارند. از جمله نمونه های پرطرفدار در هودهای کن می توان به مدل Patra، pransa، paniz و panisa اشاره نمود. توجه داشته باشید که این هودها در اغلب مواقع قدرت مکش کمتری نسبت به نوع شومینه ای با صفحه تخت و افقی دارند.
زیبایی این هود ها جلوه بیشتری به محیط آشپزخانه تان خواهد داد و عمر موتور این هود ها بیشتر است زیرا در برابر حرارات مستقیم قرار نمی گیرند و همچنین صدای کمتری نسبت به سایر مدل ها دارند. اما قدرت مکش این هود ها نسبت به سایر هود ها کمتر است و به خاطر زاویه ی 45 درجه ی این هود ها، همه ی بخار و بو و چربی را به بیرون منتقل نکنند.

هود کن-یراق نما

بررسی و مقایسه کیفیت هود کن

هود توکار: اگر بخواهیم مزیت این هود ها را بیان کنیم باید بگوییم هیچ فضایی را در آشپزخانه اشغال نمی کنند و کاملا مخفی میشوند. صدای کم و مکش زیاد این هود ها همانند سایر مدل های فلت (شومینه ای) و مورب است و اگر قصد ندارید هود را در جایی قرار دهید که هیچ نمایی از هود در آشپزخانه دیده نشود، برای خرید گزینه ی مناسبی است.

هود جزیره ای: هود های جزیره ای از نظر کارایی بسیار به هود های شومینه ای شبیه هستند اما این هود ها روی سقف نصب میشوند و مخصوص آشپزخانه هایی است که اجاق گاز در وسط آشپزخانه قرار دارد.
این هود ها بسیار شکیل و لوکس هستند و شاید به خاطر طراحی خاص بعضی از نمونه ها، صفحه مکش آنها کوچکتر باشد. شاید ذکر این نکته خالی از لطف نباشد که این نوع هود ها بیشتر جنبه ی جلوه نمایی دارند و مناسب آشپزخانه هایی هستند که پخت و پز کمتری در آنجا انجام میشود.
البته اگر صفحه ی مکش این نوع هود ها بزرگ باشد کارایی قابل قبولی همچون هود های مورب و فلت (شومینه ای) دارند.

هنگام خرید  انواع هود کن باید توجه داشته باشید که مناسب ترین هود طبق نیاز آشپزخانه تان چه مدلی است و چه قیمتی دارد. شرکت کن ارائه دهنده متنوع ترین لوازم آشپزخانه و به طور ویژه هود می باشد. با مراجعه به این شرکت و مقایسه ی قیمت ها میتوانید خریدی مطمئن و متناسب با نیازتان داشته باشید.

 

  هود کن-یراق نما

 

کاربرد هود کن

انتخاب هود کن برای آشپزخانه نشان دهنده ی حسن سلیقه مشتریان است زیرا این هود ها دارای کاربرد مناسب و طراحی زیبا، همچنین از لحاظ قیمت نیز مقرون به صرفه هستند. هود کن با هدایت دود، بو و بخار غذاها به بیرون از منزل، رطوبت و چربی اضافی را خارج میکنند و باعث میشوند دیوارها و محیط آشپزخانه برای مدت طولانی تری تمیز بمانند و چربی و رطوبت کمتری روی آنها قرار بگیرد و در نتیجه آشپزخانه به محیط نا امنی برای رشد میکروب ها و قارچ ها تبدیل شود.

آشپزخانه بخش بسیار پویا و  مهم فضای خانه بشمار می آید. بیشتر مردم زمان زیادی را برای آماده کردن وعده های غذایی مناسب برای اعضای خانواده در آن سپری میکنند که فضای آشپزخانه می تواند برای خیلی از خانواده ها مکانی برای صرف وعده های غذایی باشد.به همین دلیل این فضا یکی از مهمترین بخش های خانه می باشد و اینکه چگونه آن را طراحی کنیم بسیار اهمیت دارد. یکی از پر اهمیت ترین و پرکاربردترین وسایل آشپزخانه، اجاق گاز است که بیشترین و مهم ترین زمان پخت و پز در کنار این وسیله انجام می گیرد. اجاق گازهای رومیزی از جهت طراحی دکوراسیون می توانند جلوه ای خاص و به فضای آشپزخانه ببخشند.

البته پیش از آن که به ظاهر بپردازیم، باید مهم ترین مزیت اجاق گاز رومیزی را ذکر کنیم. در دوران حاضر خصوصا در انبوه سازی شهرهای شلوغ از جمله پایتخت، فضای کافی برای وسایل حجیم وجود ندارد. در این شرایط تلاش می شود وسایلی با حداقل حجم و نیاز به اشغال فضا تهیه شود. این مسئله خصوصا در آشپزخانه اهمیت ویژه ای می یابد زیرا این بخش از خانه معمولا محلی برای وسایل کاربردی است که خرید و حفظشان اجتناب ناپذیر است. تهیه ی گاز رومیزی به جای نوع فر دار می تواند یک راهکار خوب برای این مسئله باشد.

از دیگر مزایای گاز رومیزی خالی بودن فضای زیر آن برای استفاده به عنوان کابینت و کشو است که می توان وسایل بی شماری را در آن جای داد و نهایت استفاده از فضای آشپزخانه را داشت.

قیمت هود کن

در خرید هود کن لازم است به قیمت آن نیز توجه داشته باشید. CAN یکی از برندهای خارجی می باشد که در بازار ایران به جایگاه بسیار خوبی دست پیدا کرده است. توجه داشته باشید که قیمت هود کن به شدت تحت تاثیر ارز قرار میگیرد. علاوه براین، در حالت کلی این هودها از نظر قیمت گران تر از نمونه های داخلی می باشند و لازم است قبل از خرید به این موارد توجه داشته باشید.

یراق نما؛ ارائه دهنده هود آشپزخانه از بهترین برندهای داخلی و خارجی از قبیل استیل البرز، کن، اخوان، بیمکث، لتو و غیره بوده و امکان خرید اینترنتی این تجهیزات را فراهم نموده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هر یک از این محصولات و دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید می توانید از راه های ارتباطی ذکر شده در پایین صفحه استفاده نمایید.

 

برای خرید سینک ظرفشویی گرانیتی کلیک کنید

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_toggle title=”محبوب ترین هود کن کدام است؟”]از محبوب ترین هودهای کن می توان به هود زیر کابینتی اشاره کرد.[/vc_toggle][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_toggle title=”هود جزیره ای چگونه است؟”]از نظر کارایی بسیار شبیه هود شومینه ای است اما بر روی سقف نصب می شود و مخصوص آشپزخانه هایی است که اجاق گاز در وسط آن قرار دارد.[/vc_toggle][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_toggle title=”مزیت هود کن نسبت به سایر هودها در چیست؟”]این هودها با توجه به کاربرد مناسب، طراحی زیبا و قیمت مقرون به صرفه خود به نسبت دیگر هودها دارای برتری است.[/vc_toggle][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_toggle title=”برای آشپزخانه های با ابعاد کوچک کدام نوع هود مناسب است؟”]برای این نوع آشپزخانه ها هودهای مخفی توکار بهترین انتخاب است.[/vc_toggle][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *