سطل زباله کابینتی

معرفی برترین و بهترین شیر دوش های راسان + برترین شیرهای حمام راسان

شیر حمام راسان مدل افسون

در این مقاله از یراق نما قصد داریم به معرفی برترین شیردوش های راسان بپردازیم.

شیرآلات راسان به عنوان یک برند ایرانی با کیفیت و قیمت مناسب توانسته بازار خوبی در ایران به دست آورد.
به همین دلیل در مقالات گذشته شیرآلات راسان و مدل های پرفروشش را به طور کامل بررسی کردیم.
حتی در مقاله‌ای جداگانه به نقد و بررسی شیرآلات راسان مدل اکتاو پرداختیم. در این مطلب نیز قصد داریم شما را با بهترین و پرفروش‌ترین شیر دوش های راسان آشنا کنیم تا خرید ساده تری داشته باشید.

در ابتدا پیشنهاد می‌کنیم مقاله بررسی شیرآلات راسان را مطالعه کنید تا با ویژگی‌های کلی این برند آشنا شوید.

بهترین شیر دوش های راسان

شیر دوش راسان مدل افسون

شیر ماهسان افسون از شیر حمام‌ های محبوب راسان ظاهری مینیمال و رایج دارد. اگر به دنبال یک سبک رایج از شیرآلات هستید و طراحی خاصی نمی‌خواهید این شیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

این شیر دو ورودی آب یکی برای آب گرم و یکی برای آب سرد دارد. شما با اهرم شیر دوش افسون می‌توانید دمای آب مورد نظر را تنظیم کنید. برای این شیر حمام دو خروجی نیز در نظر گرفته شده است که یکی از خود شیر و دیگری به سمت علم دوش است و با دکمه‌ای که روی شیر تعبیه شده است می‌توانید اینکار را انجام دهید.

بدنه شیر دوش راسان مدل ماهسون ار آلیاژ برنج بوده و آبکاری آن کروم با درجه میکرون بالا است. کارتریج و برخی قطعات داخلی این محصول اروپایی هستند. 5 سال ضمانت بدنه، 2 سال ضمانت قطعات و 15 سال خدمات پس از فروش نیز همراه این محصول ارائه می‌شود.

 راسان مدل افسون

شیر دوش راسان مدل درسا

شیر دوش درسا با تمامی ویژگی‌های سایر شیرآلات راسان مانند بدنه با کیفیت ساخته شده از آلیاژ برنج، آبکاری کروم با درجه میکرون بالا، استفاده از کارتریج اروپایی همراه با 5 سال ضمانت بدنه، 2 سال ضمانت قطعات و 15 سال خدمات پس از فروش از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. امروز که این مقاله منتشر شده اواسط دی ماه 1398 قیمت این شیر چیزی حدود 240 هزار تومان است.

طراحی شیر دوش راسان مدل درسا مینیمال و بسیار ساده بوده و با سادگی خود می‌تواند به خانه شما زیبایی ببخشد.

راسان مدل درسا

شیر دوش راسان مدل مینیاتور

شیر دوش راسان مدل مینیاتور ظاهری لوکس و زیبا دارد. طراحی این شیر را می‌توان جز طراحی‌های ماکسیمال در نظر گرفت زیرا جزئیات زیادی دارد. از این شیر حمام در دکوراسیون مدرن و کلاسیک می‌توان استفاده کرد و با هر دو سبک هماهنگی دارد. خروجی شیر برخلاف شیرهای رایج در وسط نبوده و در گوشه شیر دوش قرار داده شده است.

جنس شیر از آلیاژ برنج بوده و آبکاری کروم با درجه میکرون بالا دارد. کارتریج اروپایی همراه با 2 سال ضمانت ، 5 سال ضمانت بدنه و 15 سال خدمات پس از فروش از مزایای شیر حمام راسان مدل مینیاتور است.

شیر دوش راسان مدل مینیاتور

شیر دوش راسان سورنا

شیر حمام راسان مدل سورنا طراحی ساده و مینیمال دارد و از جزئیات  در آن خبری نیست. ظاهر آن بسیار شبیه به شیرآلات رایج است که اکثر افراد می‌پسندند با این تفاوت که با آوردن خروجی آب و اهرم از وسط به گوشه سعی شده طرحی متفاوت تر ساخته شود.

مانند سایر شیرآلات که در بالا گفتیم جنس بدنه از آلیاژ برنج و آبکاری این شیر از کروم است. از قطعات اروپایی  در شیر حمام سورنا استفاده شده و گارانتی و خدمات پس از فروش مشابه شیرآلات معرفی شده در قسمت‌های قبل همین مقاله را دارد.

شیر دوش راسان مدل سورنا

شیر دوش راسان مدل فلت جدید

شیر حمام راسان مدل فلت جدید نیز سبکی نو دارد. ظاهر آن را می‌توان به مدل مینیاتور شبیه دانست. ظاهری لوکس و جدید، با جزئیات فراوان و اشکال مکعب یا مکعب مستطیلی شکل! اگر به شیرآلات لوکس علاقه مندید این مدل با قیمت مناسب می‌تواند گزینه‌ای خوب باشد.

سایر مشخصات مانند جنس بدنه، آبکاری، قطعات، ضمانت و خدمات پس از فروش نیز مانند سایر شیرآلات معرفی شده در بالا است.

شیر دوش راسان مدل فلت جدید

سخن آخر

ما در این مقاله سعی کردیم بهترین شیر دوش های راسان را معرفی کنیم. با این حال پیشنهاد می‌کنیم به فروشگاه اینترنتی یراق نما مراجعه کرده و سایر شیر حمام های برند راسان را نیز مشاهده کنید، شاید مدل مناسبتری مطابق با سلیقه و بودجه خود پیدا کردید.

در نهایت امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *