سطل زباله کابینتی

راهنمای خرید سبد سوپرمارکتی برای آشپزخانه

خرید سبد سوپرمارکتی

سبد سوپرمارکتی

[vc_row][vc_column][vc_column_text]وسایل زیادی در خانه، بخصوص آشپزخانه وجود دارند که جا دادن آنها در کابینت سخت است. حتی اگر آشپزخانه‌ای بزرگ نیز داشته باشید مشکل حل نخواهد شد. زیرا نظم نیز در چیدن وسایل مهم بوده و اگر نظم رعایت نشود مجبور خواهید بود برای دسترسی به یک وسیله کلی زحمت بکشید و سایر وسایل را نیز جا به جا کنید. شاید در گذشته راهی وجود نداشت و افراد خانه مجبور بودند با این محدودیت کنار بیایند؛ ولی امروز به لطف سبدهای ریلی و سوپری مارکت آشپزخانه این مشکل حل شده است. در این مطلب از یراق نما با راهنمای خرید سبد سوپرمارکتی آشپزخانه با شما هستیم. شما نیز ما را همراهی کنید.

سبد سوپرمارکتی چیست؟

پس از مدتی کارخانه‌های تولیدات تجهیزات آشپزخانه سعی کردند نیاز مشتریان را شناسایی کرده تا محصولاتی مفید و کاربردی تولید کنند و به سود بالاتری دست پیدا کنند. در اینجا بود که سبدهای ریلی کابینتی و سبد سوپر مارکتی ساخته شدند.

خرید سبد سوپرمارکتی

این سبدها در واقع برای قفسه بندی فضاهای آشپزخانه و کابینت‌ها به کار می‌روند. به کمک سبد سوپرمارکتی می‌توانید به آشپزخانه خود نظم ببخشید، وسایل بیشتری در آشپزخانه خود جا کنید و به راحتی نیز به وسایل مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید.

مزایای خرید سبد سوپرمارکتی

گفتیم سبد سوپر مارکتی باعث نظم یافتن آشپزخانه و دسترسی بدون مشکل به وسایل مورد نیاز می‌شود. اما چگونه؟ در واقع سبدهای سوپر مارکتی همگی به ریل مجهز هستند و به صورت کامل از یونیت یا همان فضای داخلی کابینت خارج می‌شوند. در این حالات شما به راحتترین شکل ممکن به وسایل انتهای کابینت خود نیز دسترسی خواهید داشت بدون اینکه نیاز داشته باشید سایر وسایل را جا به جا کنید. به علاوه می‌توانید از تمام فضای کابینت خود استفاده کنید. اما چه سبد سوپرمارکتی مناسب شما است؟ جواب این سوال را در ادامه مقاله خواهید دید.

چگونه یک سبد سوپرمارکتی خوب انتخاب کنیم؟

اول از همه شما باید با انواع سبدهای سوپرمارکتی آشنا شوید. سپس با توجه به نیاز خود و فضایی که در آشپزخانه دارید مناسب‌ترین سبد را انتخاب کنید. سپس با توجه به نیاز خود انتخاب را محدودتر و دقیقتر کنید.

خرید سبد سوپرمارکتی

نوع سبد

برای مثال: شما در آشپزخانه جای مناسبی برای سیب زمینی و پیاز ندارید. قطعا باید سبد سیب زمینی پیاز تهیه کنید نه یک سبد سوپر یخچالی. پس از انتخاب کاربرد سبد نیز با توجه به فضایی که در دست دارید باید اندازه مناسب را انتخاب کنید.

اندازه سبد

اندازه سبد شامل ابعاد دقیق سبد و یونیت محصول می‌شود. یونیت به معنای فضای لازم جهت نصب است. اگر یک سبد یونیت 60 دارد به این معناست که طول محل نصب سبد باید 60 سانتی متر باشد. اگر محل نصب کوچکتر یا حتی در مواقعی بزرگتر باشد امکان نصب سبد وجود ندارد.

جنس و برند سبد

سپس باید به جنس سبد توجه کنید. برای آشپزخانه بهتر است سبد از جنس استیل بوده یا فلزی همراه با آبکاری باشد. به علاوه سبد سوپرمارکتی را از برندهای معتبر که ضمانت و خدمات پس از فروش نیز ارائه می‌دهند خریداری کنید.

تفاوت سبدهای سوپرمارکتی

سبدهای سوپرمارکتی مختلفی وجود دارند که در نوع کاربرد و نصب با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. در این بخش از مقاله محبوب ترین و پرفروش‌ترین سبدهای سوپرمارکتی را نام برده و تفاوت‌های آنها را توضیح می‌دهیم. این بخش را به دقت مطالعه کنید زیرا اولین قدم در خرید یک سبد سوپری مناسب برای آشپزخانه نوع آن است.

خرید سبد سوپرمارکتی

سبد سوپری ریل وسط

در این نوع سبد دو ریل در دو طرف سبد قرار دارند. به همین دلیل بسیار روان بوده و به راحتی می‌توانید آنها را حرکت دهید. سبدهای ریل وسط برای رفع نیازهای افراد مختلف در یونیت‌های 20 تا 60 ساخته شده است تا افراد بتوانند با توجه به فضای موجود در آشپزخانه و کابینت خود از آن استفاده کنند. ریل‌های این نوع سبد اصولا از نوع ساچمه‌ای است و تحمل وزن بالا (مناسب و نه خیلی بالا) را دارد.

سبد سوپری 

 این سبدها فقط از یک طرف به ریل مجهز هستند. به همین دلیل به کف یا سقف کابینت متصل نمی‌شوند و اصولا فقط به یک سمت کابینت متصل می‌شود به همین دلیل جای کمتری را در کابینت می‌گیرند ولی نکات دیگر نیز در خرید این قبیل سبدها را باید مورد توجه قرار دهید. برای مثال جهت باز شدن درب کابینت. از آنجایی که این سبدها بیشتر برای مواد شوینده کاربرد دارد و در کابینت زیر سینک نصب می‌شود. جهت لگن سینک نیز تاثیرگذار خواهد بود.

سوپر کنج‌ها

کابینت‌های کنج در اکثر آشپزخانه‌ها وجود دارد. مشکل این کابینت‌ها دسترسی سخت به وسایل انتهای کابینت است. برای استفاده بهینه از این بخش می‌توانید سوپرکنج خریداری کنید.

خرید سبد سوپرمارکتی مدل کنج

سوپرکنج‌ها نیز نوعی سبد سوپرمارکتی هستند که برای کابینت‌های کنج طراحی شده‌اند و با چرخیدن حول محور خاصی اجازه استفاده و دسترسی به عمق کابینت را به شما می‌دهند. سوپرکنج‌ها توانایی تحمل وزن بالایی دارند.

انواع سبد سوپرمارکتی موجود در یراق نما

تمامی سبدهای سوپر مارکتی ریل وسط، ریل پهلو، کنج، یخچالی و …. از برندهای معتبری نظیر ادلان که تمامی محصولات خود را ضد زنگ ساخته و گارانتی می‌کند در فروشگاه اینترنتی یراق نما موجود است. تمامی این محصولات توضیحات تکمیلی و اطلاعات فنی کاملی دارند و با خیال راحت می‌توانید محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

سخن آخر

امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد و بتوانید سبد سوپری مناسب آشپزخانه خود را خریداری کنید. منتظر مقالات آموزشی بعدی ما باشید.

جهت دیدن فیلم آموزش نصب سبد سوپری آدلان  روی نوشته یراق نما کلیک کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_toggle title=”آیا میتوان از سبد سوپری کابینتی در کنار یخجال ساید بای ساید هم استفاده کرد ؟”]بله میشه . سبد های سوپری کابینتی دارای سایز بندی ارتفاع  وعرض میباشند که بیشترین ارتفاع این سبد های سوپری تا 2/30 متر هستش ومیتوانید در داخل کابینت یخجال سایت هم نصب نماییید.[/vc_toggle][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_toggle title=”آیا استفاده از اکسسوری کابینت آشپزخانه فضای بیشتری برای آشپزخانه ما ایجاد میکند؟”]بله قطعا به همین صورت هستش .شما میتوانید از همه فضای داخل کابینت آشپزخانه استفاده بهینه داشته باشید.[/vc_toggle][vc_toggle title=”آیا از اکسسوری داخل کابینت میتوان برای قرار دادن سیب زمینی وپیاز استفاده کنیم ؟”]بله . جهت قرار دادن سیب زمینی وپیاز  جند نمونه سبد داخل کابینتی هستش که متناسب با فضای داخل کابینت  میتوانید انتخاب کنید[/vc_toggle][vc_toggle title=”آیا سبد های سوپری کابینت را میتوان در داخل کابینت های زمینی که ارتفاع آن ها تا 70 سانتی متر هست نصب کنیم ؟”]بله .برای کابینت های زمینی باید از سبد های جابطری کف ریل یا سبد های بغل ریل استفاده کنیم که ارتفاع کمتری دارن[/vc_toggle][vc_video][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *